پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۸۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۹
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره برخی اظهارات مبنی بر تفکیک حوزه ورزش از جوانان گفت: با توجه به نگاه وزیر ورزش و جوانان به اهمیت و جایگاه این قشر تفکیک این حوزه منتفی است.

شعار سال:معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره برخی اظهارات مبنی بر تفکیک حوزه ورزش از جوانان گفت: با توجه به نگاه وزیر ورزش و جوانان به اهمیت و جایگاه این قشر تفکیک این حوزه منتفی است.

محمد مهدی تندگویان در کارگاه ملی توان افزایی کارشناسان برنامه ریزی توسعه اجتماعی جوانان ادارات کل ورزش و جوانان استان ها که به میزبانی استان البرز برگزار شد، افزود: در کنار تاکید و دید یکسانی که وزیر ورزش و جوانان نسبت به ۲ بخش ورزش و جوانان دارد ما نیز به جدیت نسبت به بهبود و پیشبرد موضوع حساس بوده و با قدرت در این حوزه گام بر می داریم.

وی گفت : از ابتدای امسال تاکنون هفت هزار درخواست ثبت تشکل مردم نهاد در حوزه ورزش و جوانان داشته ایم که اگر یک سوم آن ها به خروجی برسد اتفاق بزرگی در این عرصه خواهد بود.

تندگویان اظهار داشت : در ۲ سال گذشته از نگرانی های ما کاهش ثبت بود اما امسال تاکنون هفت هزار درخواست ثبت سمن داشته ایم و این موضوع نشان می دهد که در حوزه جوانان و تشکل ها رغبت و روزنه امیدی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه مطالبات جوانان بالا رفته و باید ما هم به آن توانایی برسیم که پاسخگوی آنها باشیم اظهار داشت: بودجه حوزه جوانان تا سال ۹۶، سالانه ۱۶ میلیارد تومان بود اما در ۹۷ به ۱۷۰ میلیارد تومان رسید که بیش از ۱۰ برابر افزایش داشت.

تندگویان ادامه داد: هفته ای نیست که یک مدال و یک پیروزی خوب در ورزش نداشته باشیم و امیدواریم برای المپیک هم موفقیت های زیادی داشته باشیم ، با این همه موفقیت های ورزش، معاونت جوانان موفق به کسب رتبه نخست در کشور شد که این نشان از تحول در این حوزه دارد.

وی با بیان این که آسیب های اجتماعی امروز به خانواده ها ورود پیدا کرده است ،گفت: بنابراین نباید منتظر دستگاه خاصی باشیم و خودمان باید وارد عمل شویم.

معاون وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود به مساله ازدواج جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: وقتی قانونی وجود دارد که تمام دستگاهها باید سالن و تالار های خود را به صورت رایگان در اختیار مراسم ازدواج جوانان قرار دهند به همین منظور نیاز است تا این مساله پیگیری شده و به نتیجه برسد و قانون به نفع جوانان اجرا شود.

تندگویان در ادامه به امریه سربازی افراد فعال در سمن ها اشاره کرد و گفت: طبق پیگیری های صورت گرفته در خصوص امریه سربازی افراد فعال در سمن ها مقرر شده پس از طی مراحل تاییدیه فعالان این تشکل ها و ارائه مدارک لازم ، افراد ۶ ماه پایان سربازی را در سمن خود سپری کنند.

وی ادامه داد: این موضوع تاکنون به ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ و به زودی هم سامانه ای برای ارائه و اخذ مدارک افراد از سوی این ستاد طراحی می شود.

تندگویان با اشاره به اینکه سخنرانی از مقام معظم رهبری در سال های اخیرنمی توان پیدا کرد که صحبتی از جوانان نکرده باشند گفت: اما ما از این ظرفیت بزرگ استفاده مناسبی نکردیم.

وی افزود: نواقص، کمبود و بی توجهی ها به حوزه جوانان در استان ها باید مکتوب به اطلاع معاونت امور جوانان برسد تا بتوانیم آن را پیگیری کنیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:22آبان1398،کد خبر:923857،www.borna.news

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
خودشونم نمیدونن چکار میکنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
0
بخوان تفکیک کنن هم نمیشه ، ذاتا این دو حوزه به هم متصل هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین