پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۳۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
علی‌اکبر کبیری معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اعلام کرد: بازرسان صبح و عصر در قالب بیش از ۵۰ تیم بازرسی سیار در مراکز اقتصادی شهر حضور دارند و تا به امروز گزارش خاصی در مورد گرانی وجود نداشته است.

شعار سال:معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اعلام کرد: بازرسان صبح و عصر در قالب بیش از ۵۰ تیم بازرسی سیار در مراکز اقتصادی شهر حضور دارند و تا به امروز گزارش خاصی در مورد گرانی وجود نداشته است.

علی‌اکبر کبیری - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین  اظهار کرد: در حال حاضر در جلسات ستاد تنظیم بازار تصمیمات خوبی گرفته‌شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی ادامه داد: از ساعات ابتدایی اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین بازرسین در سطح شهر حضور دارند و به‌صورت محسوس و نامحسوس موضوعات را رصد و پیگیری می‌کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خاطرنشان کرد: تا امروز گزارش خاصی در مورد گرانی وجود نداشته و کالاهای اساسی به‌اندازه کافی توزیع‌شده و مردم نیز با آرامش خرید دارند.

وی عنوان کرد: واحدهای صنفی در صورت افزایش هزینه حمل‌ونقل، موارد را به سازمان صمت استان قزوین اعلام کنند؛ بازرسان صبح و عصر در قالب بیش از ۵۰ تیم بازرسی سیار در مراکز اقتصادی شهر حضور دارند همچنین بازرسین افتخاری نیز موضوع را رصد می‌کنند.

کبیری اشاره کرد: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با تعزیرات حکومتی استان قزوین اکیپ‌های مشترک سیار در سطح استان حضور دارند تا با هرگونه کم‌فروشی و گران‌فروشی برخورد کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در پایان تأکید کرد: مردم در صورت مشاهده گران‌فروشی شکایات خود را با شماره تلفن ۱۲۴ سازمان صمت درمیان بگذارند تا بازرسین در اسرع وقت به شکایات مطرح‌شده رسیدگی کنند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:26آبان1398،کد خبر:98082616752،www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
یکی بخواد گرون کنه عین اب خوردن این کارو میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین