پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: یکی از برنامه‌ها مهم ما تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام گردشگری در استان است و در این راستا تسهیلات بانکی مورد نیاز به افراد متقاضی پرداخت هواهد شد.

شعار سال : مهرداد ستوده صبح امروز در نشست ستاد تسهیل خدمات سفر استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بسیار بالایی در حوزه گردشگری است و باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: بیش از ۱۳ میلیون نفر اقامت در نوروز امسال در استان بوشهر ثبت شده است و به غیر از این افراد، تعداد زیادی گردشگران نیز به صورت خودچادری در شهرها و روستاهای استان بوشهر اسکان داشته‌اند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌ها مهم ما تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام گردشگری در استان است و در این راستا تسهیلات بانکی مورد نیاز به افراد متقاضی پرداخت هواهد شد.

ستوده معرفی جاذبه‌های گردشگری را یک امر ضروری دانست و بیان کرد: ساخت اسکله‌های گردشگری و مجتمع‌های بین راهی نیز از دیگر برنامه‌های مهم و اولویت‌دار است. گردشگری دریایی در استان بوشهر تقویت می‌شود و ساحل سازی و افزایش شناورهای گردشگری دریایی استاندارد را به صورت ویژه دنبال می‌کنیم و تا نوروز سال آینده شاهد بهبود وضعیت خواهیم بود.

وی از تقویت امکانات رفاهی و گردشگری استان بوشهر در روستاها و شهرها خبر داد و گفت: استان بوشهر ظرفیت بالایی در زمینه هنر و محصولات صنایع‌دستی دارد که  در راستای معرفی این توانمندی‌ها نمایشگاه ملی صنایع دستی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

 

شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 27 آبان 98 ، کد خبر : 13980827000419 ، farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
0
به نظرم بسیار استان زیباییست و اگر گردشگری توسعه پیدا کنه عالی میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
0
امیدوارم که تا پایان این دولت این طرح هام اوکی بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین