پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۴۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸
معاون علمی فناوری ریاست جمهوری گفت: ایران و ترکیه در حوزه علم و فناوری همکاری نزدیکی دارند.

شعار سال  : سورنا ستاری معاون علمی فناوری ریاست جمهوری، با اشاره به همکاری نزدیک ایران و ترکیه در حوزه علم و فناوری گفت: کشور ترکیه از جمله کشورهایی است که در ارتباطات بین‌المللی در حوزه علم و فناوری نه تنها پیشرفت‌های خوبی داشته بلکه با کشور ایران به عنوان یک همراه استراتژیک تعاملات بسیار خوبی برقرار کرده است.

* ارتباطات بین‌المللی با کشور ترکیه را گسترش می‌دهیم

وی افزود:‌ما سعی داریم در راستای ارتباطات بین‌المللی با کشور ترکیه ارتباط خود را در حوزه علم و فناوری گسترش داده و از آنجایی که این کشور دارای دانشمندان زیادی است از آن ها در حوزه‌ها و علوم مختلف استفاده کنیم.

* میزان ارتباط علمی کشور ایران با ترکیه قابل قبول نیست

معاون علمی فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد:‌ در حال حاضر میزان ارتباط علمی کشور ایران با ترکیه قابل قبول نیست چرا که این دو کشور می‌توانند با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که در حوزه علم و فناوری دارند بیش از گذشته ارتباط داشت و برای جهش علمی از نیروهای متخصص، نخبه و دانشمندان دانشگاه‌های خود استفاده و بهره لازم را ببرند.

 

شعارسال ، با انکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 28 آبان 98 ، کد خبر : 13980827000586 ، farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
2
خدایی الان چجوری روتون میشه بگید علم و فناوری ما ساده ترین فناوری اینترنت رو نداریم الان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
0
علم ایران و قبول دارم واقعا جوانان نخبه کم نداریم اما تو فناوری یکم شک دارم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین