پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۶۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲
به نقل از آسوشیتدپرس، آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا در گزارشی مفصل به توانمندی‌های نظامی ایران پرداخته و آن را در ابعاد مختلف مورد ارزیابی قرار داده است.

شعار سال:آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا در گزارشی به توانمندی‌های نظامی ایران پرداخته است.

 به نقل از آسوشیتدپرس، آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا در گزارشی مفصل به توانمندی‌های نظامی ایران پرداخته و آن را در ابعاد مختلف مورد ارزیابی قرار داده است.

در بخشی از گزارش آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا ادعا شده است: ایران استفاده از پهپادها جهت رصد نیروهای آمریکایی و کشتی‌ها در خلیج فارس را افزایش داده و از آنها به عنوان سکویی برای حمله به اهدافش استفاده می‌کند.

این گزارش در ادامه مدعی شده است که ایران در حال ارتقای توانمندی‌های سایبری خود برای جمع آوری اطلاعات و همچنین انجام حملات سایبری علیه آمریکا و اهداف دیگر است.

همچنین گزارش آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا به افزایش چشمگیر توانمندی‌های نظامی ایران اذعان کرده است.

این گزارش همچنین به توانمندی‌های موشکی ایران نیز اشاره کرده و نوشته است که ایران علیرغم تحریم‌های آمریکا توانسته است برنامه موشکی خود را گسترش داده، بطوریکه اکنون بزرگترین برنامه موشکی را در منطقه خاورمیانه دارد و همچنین به توانمندی تولید موشک‌های بالستیک ایران اشاره کرده است.

یک مقام اطلاعاتی آمریکا که نامش فاش نشده نیز در این باره گفته است: ایران احتمالا پس از پایان تحریم‌های تسلیحاتی شورای امنیت سازمان ملل جنگنده‌ و تانک‌های پیشرفته جدید از روسیه و چین خریداری خواهد کرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:29آبان1398،کد خبر:2143554،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
0
پیشرفت نظامی ما با همت جوانان سرزمین اسلامیمان با تلاش شبانه روزی بدست آمده به برکت خون شهیدان ❤
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین