پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۱۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۵
مشاور رئیس جمهوری با اشاره به حوادث اخیر گفت: در ستادی که به این منظور به ریاست وزیر کشور تشکیل شد، مسئولیت مطلق و کامل اطلاع رسانی و اقناع عمومی در خصوص اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت بر عهده صدا و سیمای جمهوری اسلامی قرار گرفت و امیدواریم که این سازمان محترم توضیحات کافی در خصوص شیوه اقناع ارائه دهد. حسام الدین آشنا روز شنبه در حاشیه پنجاه و نهمین نشست مشترک شورای هماهنگی امور حقوقی و دستیاران حقوق شهروندی دستگاه های اجرایی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه مسئولیت اطلاع رسانی و اقناع عمومی در خصوص اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت بر چه نهاد متولی بوده و چه اقداماتی در این زمینه انجام شده است، این مطلب را عنوان کرد.

شعار سال: حسام الدین آشنا روز شنبه در حاشیه پنجاه و نهمین نشست مشترک شورای هماهنگی امور حقوقی و دستیاران حقوق شهروندی دستگاه های اجرایی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه مسئولیت اطلاع رسانی و اقناع عمومی در خصوص اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت بر چه نهاد متولی بوده و چه اقداماتی در این زمینه انجام شده است، این مطلب را عنوان کرد.
وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد ارزیابی عملکرد صدا و سیما گفت: فکر می کنم باید فرصت دهیم تا ستاد مربوطه به عملکرد هر یک از زیربخش‌های خود رسیدگی کند.
آشنا در ادامه در پاسخ به سوال دیگری درباره ابطال مصوبه دولت در خصوص تعیین مکان های مشخص برای برپایی تجمعات گفت: گاهی اوقات کسانی هستند که معتقدند اگر دولت لزوم تعیین مکان های مشخصی را برای اعتراض پیشنهاد و تصویب کند، معنای ضمنی آن این است که حقوق شهروندان محدود می شود که فقط در مکان های خاصی اعتراض کنند.
آشنا اظهار داشت: درواقع اگر جایی مشخص هم تعیین نشود، به این معنا نیست که همه جا اعتراض اتفاق می افتد و قانونی تلقی می شود بلکه واقعیت این است که دچار آشوب و مجموعه ای از اقداماتی می شویم که قابل دفاع نیست.
مشاور رئیس جمهور افزود: امیدواریم دیوان عدالت اداری با توجه به شرایط واقعی جامعه و امکاناتی که در مدیریت اعتراض ها وجود دارد، همراهی داشته باشد تا این معضل هم برطرف شود.
وی در پاسخ به اینکه برای مجروحان و حقوق معترضان چه پیگیری هایی انجام شده است، گفت: هر سه قوه این موضوع را پیگیری خواهند کرد؛ دولت و قوه قضائیه شروع به کار کرده اند و قوه مقننه نیز از طریق کمیسیون اصل نود پیگیر خواهد بود.
آشنا خاطرنشان کرد: باید کسانی که جرم مرتکب نشده اند، از کسانی که اعمال خلاف و خرابکارانه انجام داده اند، جدا شوند و این اقدام، حتما همکاری قوه مجریه و قضائیه را می طلبد.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری جمهوری اسلامی تاریخ انتشار 2    آذر    98، کد خبر:   83565475، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
0
حالا همه چیز افتاد گردن صدا و سیمای بیچاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
0
یه جوری یهو پیش اومد که خود صدا و سیما هم تو شک رفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین