پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۴۹۰
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت:حمله برنامه ریزی شده دشمن به عسلویه خنثی شد. علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفت‌وگو با خبرگزاری «آنا» درباره حمله برخی از اغتشاشگران به تأسیسات عسلویه، گفت: «حمله به عسلویه توسط دشمن برنامه‌ریزی شده بود».

شعار سال: علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفت‌وگو با خبرگزاری «آنا» درباره حمله برخی از اغتشاشگران به تأسیسات عسلویه، گفت: «حمله به عسلویه توسط دشمن برنامه‌ریزی شده بود».

وی اضافه کرد: «به نظر می‌آید دشمن به دنبال این بود کاری که انصار‌الله یمن در حمله به تأسیسات سعودی کرد را اینجا تلافی کند که نتوانست موفق شود».

به گزارش آنا، «علی ربیعی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت از تلاش برای انفجار تأسیسات خط لوله نفتی عسلویه و برنامه‌ریزی برای حمله به مراکز حساس مخابراتی در شیراز و برخی از مراکز نظامی خبر داده بود.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 3   آذر    98، کد خبر:   13980903001121، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین