پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۰۴۶
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
تعدادی از رانندگان کشور از نحوه دریافت کارت سوخت برای خودرو‌هایی که به نام آن‌ها نیست، اما وکالتنامه درخصوص آن‌ها در اختیارشان هست پرس و جو می‌کنند.

شعارسال: با گذشت چندین روز از آغاز سهمیه بندی بنزین و الزام استفاده از کارت سوخت در هر بار سوختگیری، سوالات مختلفی در خصوص استفاده و دریافت کارت سوخت پرسیده شده است.

طبق آخرین آمار از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کمتر از ۲۵۰ هزار کارت سوخت در دست صدور باقی مانده است که به گفته امیر وکیل زاده مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی روزانه ۴۰ هزار کارت صادر می‌شود.

همچنین تعدادی بالغ بر ۷۰۰ هزار کارت سوخت در باجه‌های پستی باقی مانده است که به متقاضیان از طریق پیامک ابلاغ و تحویل داده خواهد شد.

پیروی سوال یکی از مخاطبان مبنی بر اینکه اگر فردی خودرو به نام خود نداشته اما خودروی فرد دیگری با مالکیت در اختیار وی قرار گرفته باشد چگونه می تواند نسبت به دریافت کارت سوخت اقدام کند؟

 

 

یک مقام مسئول در شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران ، در پاسخ به این سوال، می گوید: برای اینکه افراد با وکالت نامه تام الاختیار جهت دریافت کارت سوخت خودرویی با نام غیر اقدام کنند، فقط در دفاتر خدمات مشترکان می‌توانند با وجود سند وکالت ثبت نام و نسبت به دریافت کارت سوخت اقدام کنند.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 7آذر1398 ، کدخبر: 7153273: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین