پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۴۷۳۹۷
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۸
افزایش اخبار مرتبط با آزار کودکان و همچنین شنیده‌هایی که از تعرض به دانش‌آموزان در مدارس شنیده می‌شود موضوع آگاهی جنسی در کودکان را مدت‌هاست افزایش داده است.

شعار سال:در تربیت جنسی بچه‎ها باید خود و بدن‌شان را به خوبی بشناسند و راه‌های مراقبت از آن را بدانند. همچنین یاد می‌گیرند که با هر دوستی معاشرت نکرده و به هر سایتی مراجعه نکنند.

افزایش اخبار مرتبط با آزار کودکان و همچنین شنیده‌هایی که از تعرض به دانش‌آموزان در مدارس شنیده می‌شود موضوع آگاهی جنسی در کودکان را مدت‌هاست افزایش داده است.

تعداد بازدید : 5

موضوعی که باعث شد طرح تربیت جنسی دانش‌آموزان از سوی آموزش‌و‌پرورش مطرح شود.

این طرح به معنای هوشیار کردن بچه‌هاست تا آسیب‌پذیری آنها به حداقل برسد، در حقیقت تربیت جنسی کمک می‌کند تا اجازه ندهیم از کودکان سوءاستفاده شود.

در حال حاضر این طرح در کمیسیون‌های ذی‌ربط شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی و تایید شده و حالا در دستور کار صحن شورای عالی قرار گرفته است.

مهدی نوید ادهم، دبیر کل شورای عالی آموزش‌و‌پرورش پیش‌تر گفته است که اجرای این طرح به جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی بستگی دارد، زیرا مساله تربیت جنسی بسیار چالشی است و طبیعتا یک سری موافق و مخالف دارد.

مدیران آموزش‌و‌پرورش معتقدند این طرح صرفاً بر تربیت جنسی پیش از ازدواج تاکید دارد و نمی‌خواهد همچون کشورهای غربی سراغ آموزش جنسی به کودکان برود.

در تربیت جنسی بچه‎ها باید خود و بدن‌شان را به خوبی بشناسند و راه‌های مراقبت از آن را بدانند. همچنین یاد می‌گیرند که با هر دوستی معاشرت نکرده و به هر سایتی مراجعه نکنند.

باید دید شورای عالی انقلاب فرهنگی که پیشتر مواضع تندی نسبت به آموزه‌های جنسی گرفته و با طرح کارگاه‌های جنسی زوجین هم موافقت نکرده، چه موضعی نسبت به این طرح می‌گیرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اعتمادآنلاین،تاریخ انتشار:8آذر1398،کد خبر:etemadonline.com، 356685

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین