پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۵۹
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
سخنگوی وزارت ارشاد گفت:از نظر ما نشریه یالثارات از مدت ها پیش لغو مجوز شده و واجد شرایط انتشار نیست و در خصوص توهین به هنرمندان نیز پرونده این نشریه در حال پیگیری است.

شعار سال: به واقع این وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی نشریات است که باید به رسالت و تعهدی که دارند در چارچوب های مرسوم تعریف شده پایبندی لازم را لحاظ کنند.

سخنگوی وزارت ارشاد گفت:با مشاهده تخطی از قانون در نشر و درج مطالب، دستگاه های ذیربط رسیدگی لازم را لحاظ می کنند و به فراخور تخلف، اقدامات تنبیهی در نظرگرفته خواهد شد.

وی در خصوص هتک حرمت نشریه یالثارات به هنرمندان و توزیع مجدد آن در دکه های روزنامه فروشی عنوان کرد:از نظر وزارت ارشاد، این نشریه فاقد مجوز است و واجد شرایط لازم برای انتشار نیست و موضوع هتک حرمت هنرمندان در این نشریه نیز در دست پیگیری است.

نوش آبادی عنوان کرد:پیش از این در ۱۴ دی ماه ۹۴، به دلیل تخلفات مکرر با رأی هیات نظارت بر مطبوعات، مجوز نشریه یالثارات لغو شد اما پس از پیگیری های بسیار، مجددا از سوی دادگاه مجوز انتشار موقت این نشریه صادر شد.

سخنگوی وزارت ارشاد در خاتمه یادآور شد:اخذ مجوز انتشار موقت، امری غیر عادی نیست و به هر حال برخی از نشریات و جرایدی که لغو مجوز می شوند با پیگیری های لازم، مجوز انتشار موقت را اخذ می کنند که در خصوص نشریه یالثارات نیز این موضوع صدق پیدا کرده بود اما از نظر ما این جریده فاقد شرایط لازم برای انتشار مجدد است و امیدواریم با پیگیری هایی که انجام می گیرد و پس از بررسی های لازم، به فراخور تخلفاتی که اثبات می شود، حکم لازمه صادر شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 19 مرداد 1395، کد مطلب: 3735959:www. mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین