پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۸۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
کواکبیان عنوان کرد پرونده 947 میلیون دلاری را که مربوط به دوره ریاست عزت‌الله ضرغامی بر صداوسیماست در دیدار با سیدابراهیم رئیسی مطرح کرده و از او خواسته‌اند تا قوه قضاییه بدون جانبداری به آن رسیدگی کند.

شعارسال: کواکبیان عنوان کرد پرونده 947 میلیون دلاری را که مربوط به دوره ریاست عزت‌الله ضرغامی بر صداوسیماست در دیدار با سیدابراهیم رئیسی مطرح کرده و از او خواسته‌اند تا قوه قضاییه بدون جانبداری به آن رسیدگی کند.

اخیراً مصطفی کواکبیان، نماینده تهران در مجلس، در جمع دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد از پرونده 947 میلیون دلاری صداوسیما صحبت کرده که گفته می‌شود هزینه‌کرد آن مشخص نیست.
 
او البته در توضیح این پرونده، با تاکید بر اینکه پرونده مطرح‌شده جدید نیست، گفت این همان پرونده‌ای است که رئیس‌جمهوری هم در یزد به آن اشاره کرد.
 
حسن روحانی، رئیس‌جمهوری، روز یکشنبه 19 آبان در جمع مردم یزد بدون نام بردن از نهاد مورد نظر خود گفت: «من از مسئولان می‌خواهم پرونده 947 میلیون دلاری را برای مردم توضیح دهند. مسئولان یک نهاد 947 میلیون دلار گرفته و حساب پس نداده‌اند. باید این نهاد حسابرسی شود و حساب را پس دهد.»
 
کواکبیان همچنین عنوان کرد پرونده 947 میلیون دلاری را که مربوط به دوره ریاست عزت‌الله ضرغامی بر صداوسیماست در دیدار با سیدابراهیم رئیسی مطرح کرده و از او خواسته‌اند تا قوه قضاییه بدون جانبداری به آن رسیدگی کند.
 
این نماینده مجلس، با گفتن اینکه مسئولان صداوسیما معتقدند همه مدارک نحوه هزینه‌کرد این مبلغ را دارند، افزود: «دستگاه‌های نظارتی می‌توانند آن را بررسی کنند. تاکید ما هم این است که این موضوع باید در کنار همه پرونده‌های مالی در دستگاه قضایی بررسی شود.»
 
تعداد بازدید : 5
 

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اعتماد آنلاین   ،تاریخ انتشار:    10  آذر 1398،کدخبر:    365431 ،www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
هر کی تو هر سمتی هم که میاد بعدش یه پرونده مالی باز داره .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین