پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۴۸۰۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۲
سخنگو و مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی با انتقاد از ابطال مصوبه ایثارگری توسط دیوان عدالت اداری گفت:‌متاسفانه دیوان این مصوبه را با وجود اینکه چندین سال است اجرا می‌شود، بدون مشورت با نیروهای مسلح و ستاد کل به صورت یکطرفه ابطال کرده است.

شعارسال: سردار موسی کمالی اظهار داشت: رزمندگان سرباز و نیروهای پایور سپاه، ارتش، ناجا و وزارت دفاع سه چهارم از خدمتشان داوطلبانه محاسبه می‌شد و یک سری تسهیلات مانند سهمیه کنکور و ایثارگری برای فرزندانشان در نظر گرفته می‌شد.

وی افزود: متاسفانه دیوان عدالت اداری این مصوبه را با وجود اینکه چندین سال است اجرا می‌شود، بدون مشورت با نیروهای مسلح و ستاد کل به صورت یک طرفه ابطال کرده است.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی با اشاره به نگرانی خانواده‌های ایثارگران، مطرح کرد: با توجه به اینکه زمان ثبت نام کنکور سراسری نزدیک است، ابطال این مصوبه موجب نگرانی فرزندان ایثارگران شده است.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار کمالی با تاکید بر اینکه ستاد کل به هر حال از ظرفیت قانونی خود استفاده خواهد کرد و پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد، از دیوان عدالت اداری تقاضا کرد که این مصوبه را متوقف کند تا ایثارگران از این حق قانونی خود برخوردار شوند.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تابناک، تاریخ انتشار: 12آذر1398 ، کدخبر: 941353: www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین