پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۴۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳
سید جعفر موسوی شهردار مشکین دشت گفت: در مصوبه هیأت دولت در خصوص تعیین حدود مرزی شهرها، شهرک شهید رستمی به مشکین دشت الحاق شده اما پرونده‌های ملکی این منطقه در شهرداری فردیس رسیدگی می‌شود.

شعار سال:شهردار مشکین دشت گفت: در مصوبه هیأت دولت در خصوص تعیین حدود مرزی شهرها، شهرک شهید رستمی به مشکین دشت الحاق شده اما پرونده‌های ملکی این منطقه در شهرداری فردیس رسیدگی می‌شود.

سید جعفر موسوی شهردار مشکین دشت با بیان اینکه لایحه بازنگری طرح تفصیلی شهر مشکین دشت مصوب شده و در مرحله گرفتن مشاور است؛ افزود: در مصوبه هیأت دولت در خصوص تعیین حدود مرزی شهرها، شهرک شهید رستمی به مشکین دشت الحاق شده و از سال 92 تا کنون شهرداری مشکین دشت به این شهر خدمات می دهد.

وی افزود: این در حالی است که پرونده‌های ملکی این منطقه در شهرداری فردیس است و عوارض و درآمدها نیز توسط این شهرداری دریافت می شود.

موسوی با اشاره به تشکیل جلسات مختلف در این خصوص گفت: در آخرین نشستی که با مسؤولان ذیربط استانداری البرز، فرمانداری شهرستان و شهردار وقت فردیس تشکیل شد؛ اجرایی شدن مصوبه هیئت دولت به امضای همه اعضا رسید اما متأسفانه شهرداری فردیس از این امر تمکین نمی‌کند و همچنان پرونده‌های ملکی این منطقه در شهرداری فردیس مدیریت می شود.

شهردار مشکین دشت با اشاره به مستندات موجود در خصوص الحاق شهرک شهید رستمی به مشکین دشت، تصریح کرد: أخذ عوارض و منابع درآمدی این منطقه توسط شهرداری فردیس بر اساس مناسبات اداری و ضوابط نیست و اجرای مصوبه هیئت دولت را از طریق فرمانداری و استانداری پیگیری خواهیم کرد.

وی در ادامه به عملیات اجرایی پروژه مسیر دسترسی شهرک مهندسی زراعی به مشکین دشت اشاره کرد و افزود: زیرسازی این پروژه با همکاری سازندگان و جمع آوری حدود ۳ هزار کامیون مخلوط سیمان از سطح شهر و صرفه جویی بیش از 2 میلیارد تومان اعتبار انجام شد.

موسوی گفت: عملیات آسفالت این مسیر در یک محور، به طول 2 کیلومتر و با صرف بیش از 800 میلیون تومان اجرا شده است و اجرای روشنایی، گاردریل و تکمیل این پروژه در دستور کار قرار دارد.

شهردار مشکین دشت با اعلام این خبر که به منظور تسریع در انتقال زباله و جلوگیری از آلایندگی زمین های اطراف از شیرابه های ناشی از آن، ایجاد یک سکوی زباله در مشکین دشت در دستور کار قرار دارد، افزود: در حال حاضر یک سکوی زباله و 3 سیم تریلر در محل تخلیه زباله وجود دارد که با افزایش یک سکوی دیگر از آلودگی های زیست محیطی ناشی از مانده زباله جلوگیری می شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:15آذر1398،کد خبر:13980915000249،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
دیگه به خوداتکایی رسیدن ماشالا ماشالا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین