پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۸۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱
انتخابات مجلس ۹۸ یازدهمین دوره انتخابات مجلس خواهد بود که در زمستان سال ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد. انتخابات مجلس ۹۸ اولین انتخابات پس از آغاز دور دوم ریاست جمهوری حسن روحانی است و بسیاری از سیاسیون معتقدند بخاطر عملکرد ضعیف دولت تدبیر و امید انتخاباتی خواهد بود که معادلات سیاسی درون مجلس را متحول می‌کند.

شعار سال: انتخابات مجلس ۹۸ یازدهمین دوره انتخابات مجلس خواهد بود که در زمستان سال ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد. انتخابات مجلس ۹۸ اولین انتخابات پس از آغاز دور دوم ریاست جمهوری حسن روحانی است و بسیاری از سیاسیون معتقدند بخاطر عملکرد ضعیف دولت تدبیر و امید انتخاباتی خواهد بود که معادلات سیاسی درون مجلس را متحول می‌کند.

لذا با توجه به اهمیت این انتخابات در حوزه کازرون، گزینه های برجسته و اصلی مطرح شده در محافل سیاسی را برای آگاهی و شناخت مردم کازرون اعلام می دارد:

کاندیداهای احتمالی کازرون را بیشتر بشناسید

۱- حجت الاسلام حاج امان اله دهقانفرد: وی دارای تحصیلات حوزوی[ درس خارج«محضرمقام معظم رهبری»] است. جزو دیپلمات های جمهوری اسلامی ایران و بازنشسته دولت می باشد. نویسنده و تحلیل گرمسایل داخلی و بین المللی، از جانبازان و یادگار دفاع مقدس(غواص،تخریب چی و روحانی لشکر عملیاتی ۱۹فجر استان فارس)، دارای مقاله و یادداشت های متعدد در خصوص مشکلات شهرستان کازرون و کاندیدای نهمین و دهمین دوره انتخابات مجلس از کازرون بوده است.

کاندیداهای احتمالی کازرون را بیشتر بشناسید

۲- مهندس محمدامین مهرورز: وی دارای کارشناسی ارشد مهندسی برق از دانشگاه آزاد کازرون و دانشجوی دکتری مدیریت دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است. از قاریان برجسته قرآن کریم، مدرس دانشگاه، ناظر و طراح نظام مهندسی ساختمان استان فارس، عضو شورای شهر کازرون دو دوره(چهارم و پنجم)، نماینده شهرستان کازرون در شورای اسلامی استان فارس(دو دوره)، نماینده استان فارس در شورای عالی استانهای کشور(دو دوره)، جوانترین و عضو هیئت رئیسه شورای عالی استانهای کشور، نماینده شورای عالی استانها در مجلس شورای اسلامی(کمیسیون انرژی و کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور«دو دوره»

کاندیداهای احتمالی کازرون را بیشتر بشناسید

۳- حسین رضازاده: وی دارای کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه آزاد تهران قاضی دادگستری و رئیس شعبه سوم دادگاه تجدیدنظر و دادگاه کیفری کهکیلویه و بویراحمد، مسئول بسیج حقوق دانان استان کهکیلویه و بویراحمد و نماینده شهرستان کازرون در دوره دهم مجلس شورای اسلامی است.

کاندیداهای احتمالی کازرون را بیشتر بشناسید

۴- دکترشاهین محمدصادقی: وی فارغ‌التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز متخصص جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی، فک و صورت از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. نماینده مردم کازرون و عضو هیئت رئیسه مجلس در دوره های هفتم و نهم مجلس شورای اسلامی بوده است. او سابقه معاون سازمان تربیت بدنی و ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون را نیز دارد.
کاندیداهای احتمالی کازرون را بیشتر بشناسید

۵- مهندس سید علی نقی طبیب لقمانی: وی دارای کارشناسی ارشد حقوق عمومی از مرکز آموزش های بین المللی قشم است. او سابقه عضویت و ریاست اولین دوره شورای اسلامی شهر کازرون، کارشناس استانداری کهکیلویه و بویراحمد، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کازرون، مدیرکل بیناد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان،مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس را دارد.

کاندیداهای احتمالی کازرون را بیشتر بشناسید

۶- دکتر فریدون عباسی: وی داراي لیسانس فیزیک هسته‌ای از دانشگاه شیراز،فوق لیسانس فیزیک هسته‌ای از دانشگاه فردوسی مشهد و دکتری مهندسي هسته‌اي از دانشگاه صنعتی امیر‌کبیر است. او فیزیکدان ایرانی و رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ایران است. عباسی از متخصصین لیزری دنیا است؛ که در طرح جداسازی و غنی‌سازی اورانیوم با لیزر نیز شرکت داشته‌است. سوابق کاری: معاون دانشجویی – فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی ۱۳۸۶-۱۳۸۵، موسس و دبیر انجمن هسته‌ای ایران ۱۳۸۵-۱۳۸۲ ، رئیس گروه فیزیک دانشگاه امام حسین(ع) ۱۳۸۵-۱۳۸۳ ، رئیس پژوهشکده دانشگاه مالک‌اشتر ۱۳۸۴-۱۳۷۹ ، معاون تحصیلات تکمیلی دانشگاه امام حسین(ع) ۱۳۷۹-۱۳۷۶، مدیر اجرائی و مشاور حوزه معاونت دانشجوئی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ۱۳۷۶-۱۳۷۳ ، رئیس مرکز آموزش و تحقیقات فیزیک دانشگاه امام حسین(ع) ۱۳۷۲-۱۳۷۰ ، مسئول پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی استان فارس و شرکت در عملیات‌های مختلف از شروع تا پایان دفاع مقدس/ سوابق آموزشی: تدریس در مقطع کارشناسی فیزیک ، تدریس در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی هسته‌ای ، راهنمائی چندین رساله دکتری و پایان‌نامه کارشناسی ارشد، عضو هیئت علمی دانشیار پایه ۲۸ دانشگاه شهید بهشتی ، وی روز دهم اردیبهشت ۱۳۸۶ توسط رئیس جمهور به علت خدمات علمی به کشور، به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب شد و ۲۷ مهر ۱۳۸۹ نیز در مراسمی در دانشگاه شهید بهشتی که با حضور پرویز داوودی و غلامعلی حدادعادل برگزار شد، مورد تقدیر قرار گرفت./ سوابق پژوهشی: راه‌اندازی نرم‌افزارهای هسته‌ای در زمینه محاسبات راکتور، دزیمتری و اندازه‌گیری تابش‌های هسته‌ای ، طراحی و ساخت آشکارسازها و سیستم‌های ثبت و پردازش داده‌های هسته‌ای ، طراحی و ساخت هدف‌های هسته‌ای برای تولید نوترون ، طراحی و ساخت دستگاه پلاسمای کانونی و دستگاه‌های تشخیصی مرتبط با آن ، طراحی و ساخت اجزاء شتابگر خطی الکترون ، ارائه ۲۵ مقاله در کنفرانس‌های داخلی و خارجی ، ارائه ۱۵ مقاله در مجلات علمی و پژوهشی داخلی و خارجی ، وي از متخصصین لیزری است که در طرح جداسازی و غنی‌سازی اورانیوم با لیزر نیز شرکت داشته است. عباسی ریاست گروه فیزیک در دانشگاه امام حسین(ع) را بر عهده دارد. وي از سال ۱۳۷۲ عضو هیات علمی دانشکده فیزیک دانشگاه امام حسین(ع)شده و در ادامه به ریاست دانشکده فیزیک این دانشگاه رسیده‌است.

عباسی عضو شورای مرکزی انجمن هسته‌ای ایران است.

*ترور: جبهه استکبار که توان ايستادگي و مقابله با پيشرفت‌ها علمي جوانان ايراني را ندارد در رويکردي ضد بشري روي به ترور دانشمندان کشورمان آورده كه صبح روز ۸ آبان ۱۳۸۹ دکترعباسي توسط عوامل موساد مورد سوء قصد نافرجام جهه استکبار قرار گرفت و خوشبختانه تير تروريست‌ها به هدف اصابت نكرد.

*ریاست سازمان انرژی اتمی ایران: دکتر فریدون عباسی در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ به عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی منصوب شد.

#تحلیل: شهرستان کازرون از مکان های متمدن و برجسته قبل از اسلام و بعد از اسلام بوده است. که در دوران انقلاب اسلامی ایران نیز نقش برجسته ای در پیروزی انقلاب داشته و همواره در صحنه ی مبارزه با استکبار بوده و هست. اما متاسفانه از حیث مدیریت داخلی موفق عمل نکرده و این شاید منشا تمام مشکلات کازرون بوده که تقریبا هیچ زمانی دارای مدیر توانمند، دلسوز، شایسته، و کلان نبوده است. لذا برخی معتقد هستند با وجود تعصبات قومیتی تا زمانی که نماینده و مدیر قوی از طرف مردم کازرون به عنوان نماینده انتخاب نشود مشکلات شهرستان قابل حل نیست. از این رو شاید شانس پیروزی چهره های برجسته، توانمند، شایسته و ارزشی که در سطح کلان کشور دارای اعتبار و ارزش هستند بیشتر باشد. از طرفی بازدید میدانی کازرون نگاه نشان می دهد که شهر و بخش مرکزی کازرون از آزمودن دوباره افراد گذشته خسته شده اند و تمرکز ویژه ای روی چنین افرادی دارند تا شاید با فرستان آن به مجلس کلید سربلندی و پیشرفت را زده باشند.

 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی کازرون نگاه،تاریخ انتشار:23/5/2019،کد خبر:-----،www.kazeroonnegah.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
1
0
دانشمند و افتخار کازرون دانشمند عباسی است هر بچه ای هم به این رزومه و تحصیلات نگاه کند میفهمد او یک نخبه هست چه برسد به انسانهای بالغ و دانا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین