پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۹۱۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از مهار آنفلوآنزا در کشور خبر داد و گفت: با ارائه آموزش‌های لازم و همراهی‌های مردم امروز از پیک حاد آنفلوآنزا عبور کردیم.

شعار سال:سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از مهار آنفلوآنزا در کشور خبر داد و گفت: با ارائه آموزش‌های لازم و همراهی‌های مردم امروز از پیک حاد آنفلوآنزا عبور کردیم.

سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه سفر به میامی استان سمنان در جمع خبرنگاران گفت: میزان رشد و پراکندگی آنفلوآنزا کمتر شده و این بیماری مهار شده است.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص کمبود برخی دارو‌ها و از جمله آنسولین از تامین دارو‌های لازم خبر داد و تصریح کرد: کمبود انسولین در کشور وجود ندارد و در حال حاضر این دارو به اندازه کافی وجود دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برنامه‌ریزی برای افتتاح و بهره‌برداری از یک‌هزار پروژه در کشور خبر داد و افزود: تا هفته سلامت در اردیبهشت 99 به طور هفتگی 20 و ماهانه 50 پروژه بهداشت و درمان در کشور افتتاح می‌شود.

وی از افتتاح 66 بیمارستان کشور تا اردیبهشت 99 خبر داد و گفت: خوشبختانه علی‌رغم محدودیت‌های اعتباری اعتبارات خوبی به این بخش اختصاص یافته و تلاش می‌کنیم همه پروژه‌ها را تکمیل و افتتاح کنیم.

نمکی در پاسخ به پرسشی در خصوص جذب نیروی جدید در این وزارتخانه خاطرنشان کرد: فرآیند جذب 10 هزار نیروی جدید به زودی آغاز خواهد شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی اعتمادآنلاین،تاریخ انتشار:19آذر1398،کد خبر:368309،etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
0
هیچ اعتبای به حرف های این مسئولان دیگه نیست باید همه همچنان مراقب باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین