پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۹۹۸۲
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۲
"منصور العتیبی" نماینده دایم کویت در سازمان ملل با اشاره به این که کشورش نمی خواهد ایران را در محاصره ببیند، تاکید کرد که ایران کشور همسایه و مسلمان ما است و هیچکس طرفدار نظام و شیوه تحریم نیست.

شعارسال: العتیبی در مصاحبه ای تلویزیونی با شبکه "الجزیره" قطر با ابراز امیدواری از این که اختلاف های موجود در بین کشورهای منطقه برطرف شود، تاکید کرد که نشانه هایی مثبت پیرامون امکان مذاکره دوجانبه تهران و واشنگتن به چشم می خورد.

وی این سخنان را چند روز پس از بیانیه پایانی شورای همکاری خلیج فارس عنوان کرد. این شورا در بیانیه خود ادعا کرده بود که ایران به اقدامات خصمانه در منطقه ادامه می دهد.

چهلمین نشست سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در حالی سه شنبه گذشته در ریاض پایتخت عربستان برگزار شد که کوتاه ترین و سریع ترین نشست این شورا به شمار آمده و اجرایی شدن بیانیه پایانی آن نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 23آذر1398 ، کدخبر: 83593113: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین