پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۳۵۹
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
تفاهم نامه همکاری سه جانبه شرکت توسعه فناوری ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ)، شرکت کیش سل پارس (سامانتل) و شرکت رهیاب گستران، با هدف پیاده سازی پروژه‌های شهر هوشمند و اینترنت اشیاء به ویژه در مناطق آزاد در سومین روز از نمایشگاه تلکام پلاس ۱۳۹۸ به امضاء رسید.
شعار سال:  در نشست سه جانبه‌ی مدیران شرکت‌های توسعه فناوری ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ)، کیش سل پارس (سامانتل) و رهیاب گستران، پیرامون اجرای پروژه‌های شهر هوشمند، بویژه در مناطق آزاد کشور، تفاهم شد.

دراین تفاهم نامه تصریح شده است که شرکت‌های فناپ، سامانتل و رهیاب گستران با هم افزایی همه‌ی قابلیت‌ها، نسبت به تشکیل یک کنسرسیوم اقدام نمایند و این کنسرسیوم اجرای پروژه‌های شهر هوشمند بر مبنای آخرین تکنولوژی‌ها و استاندارد‌ها را آغاز کند.

هوشنگ مرتضوی مدیرعامل سامانتل هم تاکید کرد: این تفاهم نامه سه جانبه حاصل مذاکرات پیشین با برنامه‌های کوتاه و بلند مدت بوده که در نمایشگاه تلکام پلاس به ثمر نشست و طرفین اجرای پروژه‌های شهر هوشمند را مجدانه دنبال می‌کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت سیتنا، تاریخ انتشار ۲۸ آذر ۹۸، کدخبر: ۲۳۹۰۱۲، www.citna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین