پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۷۵۶
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶
یک عضو مجمع نمایندگان تهران از احتمال کاهش ساعات کاری ادارات در صورت استمرار آلودگی هوای تهران خبر داد.

شعارسال:یک عضو مجمع نمایندگان تهران از احتمال کاهش ساعات کاری ادارات در صورت استمرار آلودگی هوای تهران خبر داد.
 
سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: صبح امروز مجمع نمایندگان تهران جلسه‌ای با معاونان استاندار  و مسوولان سازمان هواشناسی و محیط زیست جهت بررسی وضعیت هوای تهران برگزار کرد.
 
به گفته وی در این جلسه گزارشی از وضعیت حمل و نقل عمومی و اتوبوس ها ارائه شد و نمایندگان تهران بر لزوم هماهنگی بین دستگاه‌ها برای حل معضل آلودگی هوا تاکید کردند چون ما خلاء قانونی نداریم و تنها باید قانون هوای پاک به درستی اجرا شود.
 
نماینده تهران در مورد احتمال تعطیلی ادارات با تشدید آلودگی هوا گفت: ظاهرا پیشنهادی در دولت درباره کاهش ساعت کاری ادارات مطرح شده است که دولت با آن موافقت نکرده پیشنهاد این بوده که ساعات کاری ادارات ۹ تا ۱۳ بعد از ظهر شود.
 
وی افزود: اگر وضعیت هوای تهران تغییر نکند و همچنین آلودگی مستمر باشد این احتمال وجود دارد که این پیشنهاد در کمیته اضطرار مطرح شده  و در صورت موافقت ساعات کاری ادارات کاهش یابد.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری   ایسنا ،تاریخ انتشار:   2 دی   1398،کدخبر: 98100201593،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین