پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۱۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
مذاکرات سه روزه مسئولان باشگاه استقلال با نمایندگان سرمربی ایتالیایی به پایان رسیده و قرار است روز چهارشنبه خبر نهایی در این مورد به طور رسمی اعلام و پرونده این ماجرا بسته شود.

شعار سال:آندره استراماچونی که برای بازگشت به استقلال شرط و شروط زیادی را گذاشته است، از طریق وکلای خود مذاکرات سه روزه‌ای را با اسماعیل خلیل زاده، رحمان رضایی و علی خطیر داشت که پایان این مذاکرات برای باشگاه استقلال ابهاماتی را به همراه داشته است.

هر چند گفته می‌شود توافق نهایی برای بازگشت استراماچونی به ایران صورت گرفته و تنها اعلام خبر رسمی آن باقی مانده است، اما نگرانی برای آینده در پی این توافق‌ها وجود دارد چرا که شروط مرد ایتالیایی دردسرهایی را برای باشگاه استقلال ایجاد خواهد کرد.

یکی از مهمترین شرط‌هایی که سرمربی ایتالیایی گذاشته به یک مورد غیرفوتبالی برمی گردد که از سوی استقلالی‌ها پذیرفته نشده اما «پاستورلا» مدیر برنامه‌های آندره وعده داده با استراما چونی صحبت کند تا مشکل حل شود.

با این حال پایان مذاکرات سه روزه استقلال و نمایندگان استراماچونی منجر به توافق برای بازگشت این مربی تاثیرگذار شده است. اما شرط‌هایی که این مربی ایتالیایی لحاظ کرده ممکن است نتیجه نهایی را تغییر دهد.

براساس توافق صورت گرفته قرار است استراماچونی پاسخ نهایی مثبت یا منفی خود در این مورد را تا ظهر روز چهارشنبه به طور رسمی اعلام کند.

هر چند طی نزدیک به یک ماهی که این ماجرا شروع شده، هر لحظه اتفاق و خبر تازه‌ای منتشر شده اما جمع‌بندی طرفین به مختومه شدن این پرونده منجر شده و قرار است استراماچونی نظر نهایی خود را به باشگاه استقلال اعلام کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11 دی 1398، کدخبر:www.mehrnews.com، 4812926

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
0
بالاخره این عروس فراری کی برمیگرده ؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین