پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۲۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
در اتفاقی عجیب، یکی از دست اندرکاران وزارت بهداشت برای همسرش حکم صادر کرد. منتظر روشنگری ها و توضیحات وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی هستیم.

شعارسال: دو سه هفته پیش نامه ای مورد توجه کاربران پرشمار شبکه های اجتماعی و فعالان فضای مجازی در کشورمان قرار گرفت که حکایت از انتصابی عجیب در زیرمجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشت و در نوع خود ابداعی ترسناک به نظر می رسید. اینکه پدر برای پسرش حکم صادر کند و تاکید داشته باشد که شناخت عمیقی پشت این حکم است!

نکته عجیب و جالب توجه آن حکم، صدورش در روزهای بحرانی کشور بود. در روزهایی که قیمت بنزین تغییر کرده بود، التهاب بسیاری از نقاط کشور را در بر گرفته بود و حتی اتصال اغلب مردم به اینترنت قطع شده و اوضاع به غایت عجیب شده بود. بحرانی که نتوانست به روابط پدر و پسری مشاور عالی وزیر بهداشت رخنه کند و مانع از صدور حکم دستیار مشاور عالی وزیر شود.

اما فرجام آن ماجرا چه شد؟ آیا حکم صادر شده توسط پدر برای پسر باطل شد و حتی فراتر از آن، پدر مورد بازخواست و توبیخ قرار گرفت و حتی تهدید به عزل و معرفی به مراجع ذی صلاح گردید؟ ‌ظاهرا پاسخ به این سوالات و هر سوال دیگری در این خصوص، یک «نه» بزرگ است؛ نه بسیار بزرگ، تا آنجایی که می بینیم مسیر برای صدور حکم های خانوادگی در این وزارت خانه بازتر از قبل شده است.

این را حکم نشان می دهد که طی روزهای گذشته صادر شده و خبر رسمی صدورش نیز روی پایگاه اطلاع رسانی این مجموعه دولتی درج گردیده تا ابداعات رقم خورده در این مجموعه، ثبت و ضبط در تاریخ شوند و گزندی متوجه امتیاز ابداعشان در ایران و دیگر کشورهای جهان نشود و یا چه بسا، الگوی به کاررفته در آنها قابل بهره برداری و استفاده برای دیگران باشد!

درباره حکمی سخن می گوییم که دکتر «سیما سادات لاری»، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت برای دکتر «حسن زائری لطف» صادر کرده و نظر به «سوابق علمی، فرهنگی و تجربیات ارزشمند» او، سمت سرپرستی مدیریت حوزه فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت را به وی واگذار کرده و ابراز امیدواری نموده که موفق و موید باشد.

حکمی به ظاهر ساده و بی اشکال که در ادامه اش از زحمات مدیرکل قبلی تقدیر و تشکر به عمل آمده و حتی علم به این نکته که دکتر لاری یعنی امضا کننده حکم تازه چندماه است که از یک دانشگاه علوم پزشکی به وزارت بهداشت رفته و بر صندلی معاون وزیر تکیه زده هم،‌اشکالی متوجه آن نمی کند،‌الا زمانی که بدانیم فرد دریافت کننده سمت، همسر معاون وزیر است!

رویدادی مشابه آنچه تازگی در این وزارت خانه رقم خورده بود و ظاهرا عقوبت و مجازاتی برای رقم زننده در پی نداشت و حالا در ابعادی بزرگتر به وقوع پیوسته و چه بسا فتح بابی وسیع باشد که وزارت بهداشت را به دورهمی وسیع خانوادگی تبدیل کند. به مجموعه ای که زن و شوهر در آن دست در دست هم به خدمت رسانی مشغولند و پدر به لطف شناخت عمیق پدر، آزاد است هرجا دلش خواست سر بکشد و از کارمندان اطلاعات بگیرد و با آنها امور مختلف را اداره نماید!

منتظر روشنگری ها و توضیحات وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی هستیم.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خط بازار، تاریخ انتشار: 14دی1398  ، کدخبر: 6105: khatebazar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
1
1
من از اقوام درجه یک دکتر زائری هستم و بسیار متاسفم برای خبرگزاری شما که خبر کذب را چنینبا اعتماد بنفس ارائه میدهید. همسر اقای زائری شخص دیگری است و شما باید بخاطر این خبر از ایشان معذرت خواهی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
دروغگویی که شاخ و دم نداره دادا... اینم حتما از نوع شناخت عمیقی همچون شناخت عمیق اون پدر به فرزند بود خخخ
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین