پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۵۴۶
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
مهرداد جوادی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم توسعه طرح‌های گردشگری در این استان گفت: برای طرح‌های گردشگری استان ۲ موافقت اصولی صادر شد.

شعار سال:مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم توسعه طرح‌های گردشگری در این استان گفت: برای طرح‌های گردشگری استان ۲ موافقت اصولی صادر شد.

مهرداد جوادی روز چهارشنبه به خبرنگاران چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این موافقت‌نامه‌های اصولی‌ برای سرمایه‌گذاری در احداث یک هتل ۳ ستاره در شهرستان شهرکرد و یک مُتِل در شهرستان سامان صادر شده است.

وی افزود: میزان سرمایه‌گذاری برای این ۲ طرح گردشگری در چهارمحال و بختیاری ۹۱ میلیارد و ۷۸۷ میلیون ریال برآورد شده است.

جوادی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال مستقیم ۲۵ نفر در حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری فراهم خواهد شد.

وی یادآور شد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری به‌ منظور جذب سرمایه‌گذاران و تسهیل در روند سرمایه‌گذاری بخش گردشگری استان تسهیلات لازم مانند صدور مجوزهای قانونی، معرفی برای پرداخت وام و هماهنگی‌های دیگر را انجام می‌دهد.

گفتنی است ، چهارمحال و بختیاری با افزون‌بر ۸۰۰ جاذبه گردشگری یکی از مهمترین مقاصد برای مسافران و گردشگران نوروزی داخلی و خارجی است.

شهرستان سامان در ۲۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و مهمترین بخش گردشگری این استان در حوزه گردشگری طبیعت است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبر آنلاین،تاریخ انتشار:18دی1398،کد خبر:1340286،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین