پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۶۰۳
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
لیست اسامی برخی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه استان بوشهر که طبق اخبار رسیده ،به نظر می رسد صلاحیت آنها توسط هیات نظارت و بازرسی شورای نگهبان احراز شده است را در خبر زیر مشاهده می کنید.

شعار سال:لیست اسامی برخی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه استان بوشهر که طبق اخبار رسیده ،به نظر می رسد صلاحیت آنها توسط هیات نظارت و بازرسی شورای نگهبان احراز شده است را در خبر زیر مشاهده می کنید.

بر این اساس از مجموع 188 داوطلب حوزه انتخابیه 4 گانه استان بوشهر63 نفر تایید و 125 داوطلب رد صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت شده‌اند.

رئیس هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه کنگان، دیر، عسلویه و جم با اشاره به بررسی صلاحیت ۳۹ نفر در حوزه انتخابیه عسلویه، جم، کنگان و دیر در هیئت نظارت گفت:در این مرحله ۱۳ نفر تایید و ۲۶ نفر رد صلاحیت شدند.

در پی اعلام نتیجه بررسی صلاحیت کاندیداها به فرمانداری‌ها، جزئیات تائید و رد صلاحیت‌شدگان به تفکیک 4 حوزه‌های انتخابی استان بوشهر اعلام شد.

در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم 24نفر تایید و 14 نفر رد صلاحیت شدند و صلاحیت 22 نفر احراز نشد.

در حوزه انتخابیه دشتستان از 48 نفر 3 نفر انصراف دادند، 12 داوطلب تایید و 33 نفر رد صلاحیت شدند.

در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان، از 36 نفر داوطلب نمایندگی 22 نفر رد صلاحیت و 14 نفر تایید شدند.

در حوزه انتخابیه کنگان، دیر، عسلویه و جم از 45داوطلب نمایندگی در مرحله نخست 3 نفر رد اصلاحیت شدند و سه نفر از داوطلبی انصراف دادند و از 39 نفر در مرحله بعدی 13 نفر تایید و 26 نفر رد صلاحیت شدند.

خبر می رسد در حوزه بوشهر از 61 داوطلب، هیات مرکزی نظارت 24 نفر را تایید کرده است که نام هایی نظیر عبدالکریم جمیری، غلامعلی میگلی نژاد، غلامرضا هوایی، افراز بهزادزاده از آن جمله هستند.

در این حوزه صلاحیت چهره هایی نظیر بهرام نکیسا، عبدالحمید خدری، ناصر کرمی،شکرالله عطارزاده، حمشید شکوهی و مسعود شیرافکن تایید یا احراز نشده است.

بوشهر،گناوه ،دیلم:

1. حسین امیریان
2. اسکندر بهروزی
3.افراز بهزاد زاده
4.اشکان پرتو
5.ماشالله حیدری
6.ضرغام حیدریه
7.اصغر جعفری
8. عبدالکریم جمیری
9.محمد رضا جوهری
10.خیرالله دشمن زیاری
11.مصیب زارع اصل
12.محسن صحرانورد
13.منوچهر طاهری
14. محمد رحیم علوی تبار
15.فاضل کریمی
16. حسین لعیان
17. هدایت الله مجیدی
18.رضا محمودی
19.رضا معمار
20.غلامعلی میگلی نژاد
21.عبدالله نجفی اصل
20.منصور نظری سفتجانی
23. غلامرضا هوایی
24. یوسف یوسفی

دشتستان:

در دشتستان 12 داوطلب تایید شد

 از حوزه انتخابیه دشتستان نیز خبر می رسد از میان 50 داوطلب ثبت نامی، هیات نظارت صلاحیت فقط 12 نفر را تایید کرده، طوری که اکنون در فضای سیاسی از غلامرضا مختاری و ابراهیم رضایی به عنوان اصلی ترین بخت های نمایندگی یاد می شود.

مختاری با سابقه چندین دوره کاندیداتوری از دشتستان، در انتخابات گذشته کاندیدای اصولگرایان بود. رضایی نیز چهره جوانی متولد آبپخش است که سالها در تهران سکونت داشته و در فضای اصولگرایی به عنوان "کاندیدای انقلابی" مطرح می باشد.

از چهره های مطرحی که صلاحیت شان تایید یا احراز نشده می توان به جوانشیر کدخداپور، سید مهدی موسوی‌نژاد، علی احمدزاده، مهدی یوسفی،حسن اسماعیلی، پیام برازجانی،محمد باقر سعادت و محمد رضا دهقان فرد اشاره کرد.

در حوزه دشتستان تاییدصلاحیت شدگان به شرح زیر هستند:
1- عباس اسدی
2-ابراهیم افسر دیر
3-فاطمه باصولی
4-سید حبیب اله بحرالعلوم
5-محسن بنافی
6-سید حسین جعفری
7-محمد راهنما
8-سلیمه رستمی
9-ابراهیم رضایی
10-غلامرضا زیارتی
11-اصغر صفرپور
12-غلامرضا مختاری

دشتی و تنگستان:

شنیده می شود در حوزه دشتی و تنگستان از میان داوطلبان مطرح تنها غلامحسین کرمی تایید شده است. گزینه ای تنگستانی که مدیرکلی بازرسی بوشهر، خوزستان و کهکیلویه و بویراحمد را در کارنامه دارد.

در این حوزه انتخابیه چهره های مطرحی مانند سیدمحمدمهدی پورفاطمی نماینده چند دوره دشتی و تنگستان، علی افراشته استاندار اسبق، علی زینبی معاون اسبق استانداری و عبدالصمد دولاح رییس کانون وکلای استان در میان ثبت نام کنندگان بوده اند.

شنیده شده لیست کاندیداهای تایید شده طی این مرحله در حوزه دشتی و تنگستان به شرح زیر است:
1.حسن بارانی
2.صفر جعفری نژاد
3.نورالله جمالی
4.علی اکبر خورموج
5.محدثه دولاح
6.‌عبدالحسین زارعی
7.غلامعلی زارعی
8.عنایت شاکر
9.فرامرز صیادی
10.غلامحسین کرمی
11.ریحانه قاسمی
12.ماشالله قطب الدین
13.سیدحمیدرضا موسوی
14.‌غلامعلی موثق

کنگان ،دیر،جم،عسلویه:

در جنوب استان 13 داوطلب تایید شدند

از جنوب استان هم خبر می رسد هیات نظارت صلاحیت 12 داوطلب را تایید کرده است که حسین بردستانی کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات قبل غایب مطرح در میان آنها می باشد.

به نظر می رسد درصورت عدم تغییر در این ترکیب، رقابت اصلی میان الماسی نماینده کنونی با شیخ موسی احمدی و عسکر جلالیان نمایندگان سابق این دوره است؛ حوزه ای که تاکنون سابقه ابقا یک نماینده در بهارستان ندارد.

گفته می شود اسامی تاییدصلاحیت شدگان هیات نظارت در جنوب استان شامل این افراد هستند:
1.موسی احمدی
2.فرهاد اسدی
3.کریم اکبری اقدم
4.سکینه الماسی
5.خاتون بحرانی
6.عسکر جلالیان
7.امین دوراهکی
8.عباس رضوی
9.محمد روشن
10.عبدالستار عبدی
11.سید عطاالله علوی
12.سید ابوالحسن موسوی
13.سید مهدی موسوی

 

شایان ذکر است براساس قانون دو مرحله دیگر برای اعتراض داوطلبان مجلس پیش بینی شده که توسط مرکز رسیدگی خواهد شد. از این رو اسامی ذکر شده در خبر قطعی نیست و امکان تغییراتی در لیست نهایی تاییدشدگان مجلس یازدهم وجود دارد که باید تا 21 بهمن ماه منتظر ماند.

سایت شعار سال هیچ گونه تعهدی در قبال و صحت و سقم اسامی منتشره ندارد و فقط بازتابی از منابع آگاه در این زمینه را ارائه می دهد.لذا از کلیه ذی نفعان و ذی صلاحان این امر درخواست می شود در صورت مشاهده هر مغایرتی در ارائه اسامی ،به این سایت اطلاع رسانی شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:23دی1398،کد خبر:2180795،www.tasnimnews.com

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری خلیج فارس،تاریخ انتشار:22دی1398،کد خبر: 304534،pgnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین