پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۲۴۸
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
یک فعال سیاسی گفت: اگر گفته سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر پرونده فساد مالی داشتن نمایندگان فعلی مجلس درست باشد باید تاسف خورد.

شعارسال: محمود میرلوحی در واکنش به اعلام نتیجه تایید صلاحیت کاندیداهای مجلس یازدهم در مرحله اول از سوی شورای نگهبان  اظهار کرد: خیلی جای نگرانی است، با کلیات وضعیت کشور و حساسیت‌هایی که هست و با توجه به تشییع  باشکوه پیکر سردار سلیمانی توقع این بود که شورای محترم نگهبان به وحدت نیروها و انسجام ملی بیاندیشد.

این فعال سیاسی با اشاره به رد صلاحت جمعی از نمایندگان فعلی مجلس صریح کرد: اگر فرمایش آقای کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان درست باشد باید تاسف خورد که 90 نفر از نمایندگان فعلی مجلس  سابقه مالی داشتند.

وی ادامه داد: در این صورت ما به آن‌ها می گویم این همه برای انتخاب همین نمایندگان فیلتر گذاشتید اما یا فساد اقتصادی داشتند و یا دچارش شدند.

میرلوحی گفت: کجای کشور این طور است که نهادی یک سومش ظرف سه سال این طوری فاسد شود؟   اما اگرحتی ده نفر هم مشکل مالی داشته باشند دو نتیجه می شود گرفت یکی اینکه این نوع نظارت شورا کارایی ندارد و دو مجلس ما به نقطه بی سابقه ای رسیده است. تا به حال ده دوره مجلس داشته ایم . اگر یک نماینده مسئله دار می‌شد مصیبتی بود. چه طور می شود که به چنین وضعیتی رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح داشته که رد صلاحیت ها قانونی باید باشد و دلایلش گفته شود. امیدواریم باز هم شورای محترم نگهبان تجدید نظر کنند.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 28دی1398، کدخبر: 98102520012: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین