پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۴۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیمی عجیب، میزبانی تیم ملی فوتبال ایران برای مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را هم سلب کرد و مالزی و عمان میزبان احتمالی تیم ملی خواهند بود!

شعارسال:در حالی که با رای ابتدایی کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه های ایران حق میزبانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را ندارند، به نظر می رسد این رای درباره بازی های ملی هم صدق می کند و تیم ملی فوتبال کشورمان در خطر بزرگ از دست دادن میزبانی بازی های حساس پیش رو قرار دارد.

تیم ملی ایران فروردین و خرداد ۱۳۹۹ در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا، سه دیدار خانگی با هنگ کنگ، بحرین و عراق دارد که فقط با برد در این مسابقات می تواند صعود کند.

در حالی که سخنگوی فدراسیون فوتبال  سلب میزبانی از بازی های تیم ملی را رد کرده بود، اما گمانه زنی ها و خبرها حاکی از این است که ایران کشور عمان و مالزی را برای میزبانی در این سه دیدار پیشنهاد می کند!

این خبری است که «نواف الاسیوی» خبرنگار عربستانی آنرا منتشر کرده است: «فدراسیون فوتبال ایران کشور مالزی یا عمان را به عنوان زمین بی طرف برای تیم ملی ایران در دیدارهای باقی مانده مرحله دوم انتخابی مقابل هنگ کنگ، بحرین و عراق انتخاب می کند.»

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:30دی ماه 1398، کد خبر:www.mehrnews.com،4830099

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
0
0
از همه چی داریم محروم میشیم کم مونده کره زمینم مارو پس بزنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین