پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۷۶
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
سخنگوی شورای نگهبان از ایرادات این شورا به برخی مصوبات مجلس در لایحه احکام دائمی برنامه‌های توسعه خبر داد و گفت: جلسات فوق‌العاده شورا برای ادامه بررسی لایحه مذکور هفته آینده ادامه می‌یابد.

شعارسال: عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به جلسه روز پنجشنبه اعضای این شورا که برای ادامه بررسی لایحه احکام دائمی برنامه‌های پنجساله توسعه جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده بود، اظهار کرد: به دلیل مفصل بودن لایحه احکام برنامه، امروز هم اعضای شورای نگهبان در یک جلسه فوق‌العاده بخش دیگری از مواد مصوب مجلس را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: شورای نگهبان هفته آینده هم در جلسات فوق‌العاده‌ای رسیدگی به لایحه مذکور را ادامه داده و گزارش آن را به مجلس شورای اسلامی و مردم اعلام خواهد کرد.

برپایه این گزارش ،‌سخنگوی شورای نگهبان بر همین اساس، یادآور شد: در جلسه روز گذشته شورای نگهبان 15 ماده از لایحه احکام دائمی برنامه‌های توسعه مورد رسیدگی قرار گرفت و در جلسه فوق‌العاده صبح امروز شورا هم تا ماده 21 این لایحه را بررسی کردیم.

کدخدایی تصریح کرد: در بررسی‌های امروز اعضای شورای نگهبان مشخص شد که برخی از مواد مصوب مجلس دارای چند ابهام است، همچنین برخی مواد مصوب با اساسنامه‌های قبلی و برخی سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه ابلاغی مقام معظم رهبری تعارض داشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خود لایحه احکام دائمی برنامه‌های توسعه دارای 50 ماده بوده که بیش از 70 ماده الحاقی هم به آن اضافه شده است، شورای نگهبان فعلاً 21 ماده از این لایحه را بررسی کرده است، هفته ‌آینده نیز قرار است در چند جلسه فوق‌العاده بررسی لایحه را ادامه دهیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 28 مرداد 1395، کدمطلب: 1161634 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین