پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۸۷
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
مجری طرح پنبه کشور با اشاره به کشت بیش از ۷۰ هزار هکتار در کشور گفت: قیمت تضمینی پنبه ۳ هزار تومان اعلام شده و امکان افزایش قیمت پنبه نیز وجود دارد.

شعارسال: ابراهیم هزارجریبی ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات کشاورزان اظهار داشت: با آغاز برداشت پنبه و افزایش کشت این محصول قیمت تضمینی پنبه به 3 هزار تومان افزایش پیدا کرد.

وی افزود: امسال سطح زیر کشت پنبه در کشور به بیش از 70 هزار هکتار رسیده و سطح زیر کشت این محصول در استان گلستان نیز 10 هزار و 500 هکتار است.

مجری طرح پنبه کشور تصریح کرد: سطح زیر کشت پنبه در استان گلستان 10 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته که پیش‌بینی می‌شود از این محصول بیش از 20 هزار تن پنبه برداشت شود.

هزارجریبی اظهار کرد: خرید پنبه از کشاورزان پنبه‌کاران گلستانی از 17 شهریور آغاز می‌شود و پنبه‌کاران می‌توانند به مراکز خرید این محصول مراجعه کنند.

وی افزود: 18 استان کشور به تولید پنبه می‌پردازند که 3 استان خراسان رضوی، فارس و گلستان در این زمینه پیشرو هستند.

مجری طرح پنبه کشور با بیان اینکه گیاه پنبه مقاومت زیادی در برابر تنش‌های کم آبی و خشکی دارد، گفت: پنبه در مناطق معتدل تا گرم کشت می‌شود و تولید آن در نقاط سردسیر انجام نمی‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 28 مرداد 1395، کدمطلب: 1161704 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین