پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۲۹۹
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸
قاسم احمدی‌لاشکی، نماینده مردم چالوس در مجلس، خطاب به منتقدان مجلس دهم گفت از دایره انصاف خارج نشوند و تاکید کرد: به عنوان نماینده‌ای که در مجالس نهم و دهم حضور داشته، مجلس دهم را در مقایسه با مجلس نهم از نظر قوانین و مصوبات موفق‌تر می‌دانم. مجلس یازدهم هم اگر می‌خواهد موفق باشد، باید به موضوع معیشت مردم و مسائل اقتصادی بپردازد و سیاست خارجی را بازتعریف کند.
شعارسال: قاسم احمدی‌لاشکی، نماینده مردم چالوس در مجلس، خطاب به منتقدان مجلس دهم گفت از دایره انصاف خارج نشوند و تاکید کرد: به عنوان نماینده‌ای که در مجالس نهم و دهم حضور داشته، مجلس دهم را در مقایسه با مجلس نهم از نظر قوانین و مصوبات موفق‌تر می‌دانم. مجلس یازدهم هم اگر می‌خواهد موفق باشد، باید به موضوع معیشت مردم و مسائل اقتصادی بپردازد و سیاست خارجی را بازتعریف کند.
 
بسیاری از نمایندگان دور دهم مجلس توجه به ثبات اقتصادی و معیشتی مردم و همچنین مبارزه با رشوه‌خواری را از جمله مواردی قلمداد می‌کنند که مجلس یازدهمی‌ها فارغ از گرایش و نگاه سیاسی باید در اولویت کاری خود قرار دهند. ضمن اینکه تاکید دارند در مجلس دهم مصوباتی را در دستور کار خود گنجانده‌اند که نسبت به مجلس نهم از اهمیت بیشتری برخوردار بوده است. احمدی لاشکی در این باره خطاب به منتقدان گفت که در نقد مجلس دهم از دایره انصاف خارج نشوند.
 
قاسم احمدی‌لاشکی، نماینده مردم چالوس در مجلس، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، درباره اولویت‌های مجلس یازدهم گفت: نمایندگان مجلس یازدهم فارغ از نگاه و جریان سیاسی خود، باید در موضوع معیشت و اقتصاد مردم ورود کنند و اولویت و تمرکز خود را بر سروسامان دادن به این 2 حوزه بگذارند.
 
گداپروری است اگر قشر وسیعی از مردم را زیر چتر حمایتی ببریم
 
عضو فراکسیون مستقلین مجلس توضیح داد: اینکه گفته شود تعداد افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد را افزایش داده‌ایم و قشر وسیع‌تری را زیر چتر حمایتی کمیته امداد برده‌ایم گداپروری است. این شیوه درست اداره کردن کشور نیست. زمانی یک مجلس موفق است که بتواند تعداد افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را دست‌کم به نصف برساند.
 
احمدی لاشکی ادامه داد: اینکه بکوشیم به 80 میلیون نفر ماهانه 45 هزار تومان یارانه نقدی پرداخت کنیم نه تنها موفقیت به حساب نمی‌آید بلکه رویه قشنگ و خوبی نیست و نشان می‌دهد جامعه ایرانی فقیر شده است.
 
این نماینده دور دهم مجلس ابراز امیدواری کرد که مجلس یازدهم منطقی و به دور از احساس در این حوزها ورود کند و بتواند کنترلی بر وضعیت اقتصادی و معیشت مردم داشته باشد.
 
احمدی لاشکی اضافه کرد: اگر این اتفاق بیفتد و مجلس بتواند مردم را از نظر اقتصادی و معیشتی به تعادل برساند، مجلس یازدهم موفق خواهد بود و در غیر این صورت تکرار مکررات است.
 
سیاست خارجی ما نیاز به بازتعریف دارد
 
این نماینده مستقل مجلس دهم همچنین توجه به سیاست خارجی را یکی دیگر از وظایف مهم مجلس آینده برشمرد و گفت: در حوزه سیاست خارجی هم نیاز به بازتعریف داریم و باید اصلاحاتی در این باره صورت دهیم.
 
احمدی لاشکی در ارزیابی مجلس دهم و انتقاد از کسانی که دست به تخریب مجلس می‌زنند، گفت: با وجود همه بی‌مهری‌ها و انتقاداتی که به عملکرد مجلس دهم وارد می‌شود، به عنوان نماینده‌ای که هم در مجلس نهم و هم در مجلس دهم حضور داشته، تاکید می‌کنم قوانین عالی‌تری در مجلس دهم به تصویب رسیده است.
 
مجلس دهم در سوال از رئیس‌جمهوری و تفحص‌ها موفق عمل کرده است
 
این نماینده مستقل مجلس ادامه داد: مجلس دهم از منظر ورود به تحقیق و تفحص‌ها، کارهای نویی انجام داده است، همچنین برای اولین بار پنج سوال از رئیس جمهوری را مطرح کرد. همچنین طرح سه فوریتی تروریست خواندن نیروهای آمریکایی وابسته به سنتکام هم برای اولین بار در مجلس دهم به تصویب رسید. پس توصیه می کنم منتقدان از دایره انصاف خارج نشوند و به جای انتقاد سازنده، دست به تخریب ناعادلانه مجلس دهم نزنند.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری اعتماد آنلاین    ،تاریخ انتشار: 9   بهمن    1398،کدخبر: 380619  ،www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین