پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۴۵۲
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳
سعید نمکی وزیر بهداشت در پاسخ به این پرسش که «سامانه ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت دارو «تیتک» دچار نواقصی بوده است که قرار بود رفع شود اما هنوز این موضوع عملی نشده است؟»، اظهار داشت: این سامانه ایراداتی داشت که در حال کار بر روی آن هستیم و تا پایان امسال این موضوع به طور کامل رفع خواهد شد.
شعارسال: وزیر بهداشت از رفع کامل نواقص سامانه تیتک تا پایان امسال خبر داد و گفت: پرونده الکترونیک سلامت درهمه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی مستقر شده است.
 
به گزارش فانا، سعید نمکی وزیر بهداشت در پاسخ به این پرسش که «سامانه ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت دارو «تیتک» دچار نواقصی بوده است که قرار بود رفع شود اما هنوز این موضوع عملی نشده است؟»، اظهار داشت: این سامانه ایراداتی داشت که در حال کار بر روی آن هستیم و تا پایان امسال این موضوع به طور کامل رفع خواهد شد.
 
وی در پاسخ به این پرسش که «وضعیت پرونده الکترونیک سلامت چگونه است؟»، بیان داشت: پرونده الکترونیک سلامت در بیمارستان و همه مراکز درمانی دولتی مستقر است، اما بحث اتصال مطب‌های خصوصی به این سامانه است که این را موضوع را دنبال می‌کنیم.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازپایگاه خبری تحلیلی  فانا  ،تاریخ انتشار:   10 بهمن    1398،کدخبر: 24688  ،www.phana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین