پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۵۲۲
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: روحیه مطالبه گری لازمه یک فعال فرهنگی است و فعالان فرهنگی نباید نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی شهر خود بی توجه باشند.

شعارسال: حجت الاسلام علیرضا نجیمی،  در جمع فعالان فرهنگی خواهر شهرستان بهاباد با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: اینکه می‌بینیم شهادت سردار دل‌ها، شهید سلیمانی توانست چنین موج عظیمی را در کشور ایجاد کند به این دلیل است کارهای این شهید والامقام از روی اخلاص و برای خدا بود.

 

نجیمی با بیان اینکه محبت به اهل بیت (ع) شهید سلیمانی را به این درجه رساند، افزود: فعالان فرهنگی باید اخلاص و ارادت آن شهید والا مقام را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

 

وی بر لزوم تداوم در فعالیت‌های فرهنگی تاکید کرد و یادآور شد: نتیجه فعالیت‌های فرهنگی پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش به ثمر می‌نشیند لذا نباید به فعالیت‌های مقطعی اکتفا کرد.

 

نجیمی تصریح کرد: رصد وضعیت فرهنگی و اجتماعی محل و شهرستان باید مورد توجه جدی فعالان فرهنگی باشد تا از این طریق اولویت‌ها مشخص و به آن توجه جدی تری صورت گیرد.

 

وی بر لزوم توجه به فعالیت‌های تخصصی توسط فعالان فرهنگی تاکید کرد و گفت: البته نباید نسبت به فعالیت‌های عمومی بی توجه بود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب بیان کرد: این بیانیه باید سرلوحه فعالیت‌های تمام مجموعه‌های فرهنگی باشد به گونه‌ای که هر فعال فرهنگی یکبار آن را مباحثه کرده باشد.

 

وی افزود: فعالیت‌های مجموعه‌های فرهنگی حتماً باید پیوست اجتماعی داشته باشد در غیر این صورت به بن بست خواهد رسید.

 

نجیمی بر لزوم اهتمام به کادر سازی در مجموعه‌های فرهنگی تاکید کرد و افزود: البته این کادرسازی نباید به حوزه خاصی محدود شود بلکه باید استعدادها شناسایی و سپس جهت دهی شود.

 

وی با اشاره به ظرافت‌های موجود در هنر گفت: باید از زبان هنر در جهت انتقال آموزه‌های دینی و اسلامی بهره برد تا بتوان نوجوان و جوانان را جذب کرد.

 

نجیمی، روحیه مطالبه گری را لازمه یک فعال فرهنگی دانست و افزود: فعالان فرهنگی نباید نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی شهر خود بی توجه باشند بلکه باید با مسئولان شهر خود در رفت و آمد بوده و از آنها در مسائل مختلف مطالبه داشته باشند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بر لزوم احیا جایگاه مساجد تاکید کرد و گفت: فعالان فرهنگی باید مسجد را به عنوان اصلی ترین پایگاه فعالیت خود در مساجد قرار دهند.

 

بازدید از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهاباد، بازدید از خانه عالم شهرستان بهاباد، بازدید از زمین جهت احداث ساختمان جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، حضور در مسجد روستای زارکوئیه و بازدید از خانه عالم در دست ساخت این روستا از دیگر برنامه‌های سفر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان به شهرستان بهاباد بود.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16بهمن1398 ، کدخبر: 4845325: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین