پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۰۱۴
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۴
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از اجرای طرح ساماندهی صنوف پوشاک در پایتخت خبر داد.

شعار سال: سرهنگ نادر مرادی درباره اجرای این طرح گفت: باهدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و برخورد با ترویج کنندگان فرهنگ و پوشش‌های غربی و ضد ایرانی، معاونت اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ طرح ساماندهی صنوف پوشاک را در سطح پایتخت آغاز کرده است که این طرح از هفته آینده در سطح پایتخت اغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی به فروشندگان پوشاک که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اقدام به فروش پوشاکو البسه می‌کنند هم اشاره کرد و گفت: با این افراد نیز در صورت عدم رعایت قوانین و ادامه نمایش ویترین عرضه پوشاک بر خلاف شئون اسلامی برخورد خواهد شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ با بیان اینکه تذکر و اطلاع رسانی های لازم به متصدیان واحدهای صنفی عرضه کننده پوشاک در خصوص رعایت ضوابط و مقرارت صنفی انجام شده است، گفت: : این طرح با همکاری اتحادیه صنف پوشاک اجرا خواهد شد و پیش از آن جلسات مستمری با حضور کارگروه مد و لباس و نمایندگان ارگان ها و سازمان های مربوط برگزار شده است.

مرادی در مورد مانکن‌های واحدهای صنفی تیز گفت: برخی از مانکن هایی که در ویترین واحدهای صنفی پوشاک قرار دارند به نوعی ترویج مدگرایی و اشاعه فرهنگ بی بند و باری است که موجب تضعیف فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه خواهد شد.

به گفته وی ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در بازدیدهای مستمر از صنوف ، مانکن های غیر متعارف را جمع آوری خواهند کرد و با دستور قضائی واحد های صنفی متخلف پلمب خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 18 بهمن 98، کد مطلب: 98111813027: www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین