پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۱۰
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
فالح فیاض دبیر شورای عالی امنیت ملی عراق با حضور در ستاد کل نیروهای مسلح با سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان دیدار و درخصوص اوضاع و شرایط حاکم بر منطقه و روابط فیمابین دو کشور گفت‌وگو کرد.
شعارسال: فالح فیاض دبیر شورای عالی امنیت ملی عراق با حضور در ستاد کل نیروهای مسلح با سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان دیدار و درخصوص اوضاع و شرایط حاکم بر منطقه و روابط فیمابین دو کشور گفت‌وگو کرد.  سرلشکر باقری در این دیدار ضمن تبریک پیروزی‌های اخیر ارتش و حشد الشعبی عراق در بیرون راندن تروریست‌ها از شهر فلوجه و دیگر مناطق عراق و امیدواری برای آزادسازی موصل، از پیشرفت ثبات و امنیت در این کشور، اظهار خرسندی کرد. وی بر آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه همکاری‌های دفاعی در ابعاد و سطوح مختلف با ارتش و کشور عراق تأکید کرد. در این دیدار فالح فیاض ضمن انتقاد از رفتار برخی کشورهای منطقه روابط جمهوری اسلامی ایران و عراق را به‌عنوان الگویی مطلوب از اتحاد و وحدت و برادری بین کشورهای اسلامی و منطقه عنوان کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه ایران، صفحه 2 ، تاریخ انتشار: شنبه 30 مرداد 1395، شماره: 6290 .

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین