پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۱۱۴
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
مدیر و رهبر چه تفاوت‌هایی باهم دارند؟ یکی از بهترین توصیف‌هایی که دربارۀ رهبران شنیده‌ام این است که رهبران بر چشم‌انداز و راهکارها موجود و برداشتن موانع سر راه گروه‌هایشان تمرکز می‌کنند؛ همان‌طور که یک مربی در ورزش این کار را انجام می‌دهد.
شعار سال:
 
شخصیت

در رهبری و مدیریت شخصیت از جمله موضوعاتی است که فرد باید در خود به شکل صحیح داشته باشد در طول تاریخ از رهبران موفق مشاهده شده است که آن‌ها شخصیتی بسیار صادق و راستگو داشته همچنین در کنار این راستگویی و صداقت توانسته اند اعتماد به نفس و عزت نفس خود را بالا بکشند این دو موضوع می‌تواند شخصیت مورد احترامی را در شما بسازد که اولین موضوع مورد نیاز در رهبری است.

ارتباط برقرار کنید

رهبران و مدیران خوب برقرار کنندگان ارتباط خوبی هستند شاید شما تا به حال کارفرما یا مدیری داشته اید که خواسته سازمان را عین پادگان نظامی اداره کند که دست آخر هم شکست خورده و موجبات انصراف کارمندان را ایجاد کرده است.

رهبران خوب که رهبری و مدیریت را به شکل صحیح انجام میدهند انسان‌های گنده گو و ترسناک نیستند بلکه انسان‌هایی بسیار صمیمی اند که توانایی کنترل احساسات و هیجانات دیگران را نیز دارند و شاید همیشه شروع کننده برقراری ارتباط با دیگران هستند.
 
جهت

رهبران خوب در سازمان‌ها همیشه جهت و چشم انداز‌های بزرگ برای برانگیختن انگیزه و تلاش افراد خود دارند این موضوع سازمان‌هایی همچون اپل، مایکروسافت، اسنپ، تپ سی، دیجی کالا را درست کرده است و شما هم اگر می‌خواهید رهبری و مدیریت صحیح انجام دهید باید چشم انداز خود را همین امروز ایجاد کنید.

خوش بینی و منبع انرژی مثبت

خوش بینی و منبع انرژی مثبت بودن در تیم‌ها یکی از مهمترین عوامل سازنده است و بیشتر تیم‌های استارت آپی یا به دلیل وجود بیش از حد این موضوع شکست میخورند یا به دلیل عدم وجود این مسئله‌ی مهم.

پس اگر در تیمی هستید و یا تیمی را رهبری و مدیریت می‌کنید به اندازه و تا جایی که نیاز است منبع انرژی مثبت باشید و در تیم خود انگیزه را بالا نگه دارید.
 
صداقت اصل مهم در رهبری

صداقت که برای بار دوم در این مقاله به آن اشاره می‌کنم از اصول بسیار مهم رهبری و مدیریت است رهبران قوی می‌دانند که با مردم چگونه رفتار کنند و می‌دانند که رفتار مردم با آن‌ها چگونه خواهد بود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فضای مجازی 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین