پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۵۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶
هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین گفت: با توجه به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال با اربعین شهادت سردار سلیمانی هم‌زمان شده بود مردم آمده بودند تا هم از انقلاب دفاع کنند و هم مشت محکمی بر دهان آن‌هایی که سردار رشید اسلام را به شهادت رساندند بزند، مردم امروز اعلام کردند که حتماً از خون سردار سلیمانی صیانت خواهند کرد.

شعار سال: استاندار قزوین گفت: با توجه به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال با اربعین شهادت سردار سلیمانی هم‌زمان شده بود مردم آمده بودند تا هم از انقلاب دفاع کنند و هم مشت محکمی بر دهان آن‌هایی که سردار رشید اسلام را به شهادت رساندند بزند، مردم امروز اعلام کردند که حتماً از خون سردار سلیمانی صیانت خواهند کرد.

هدایت‌الله جمالی‌پور، استاندار قزوین با اشاره به حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه اظهار کرد: راهپیمایی‌ها به‌ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه نماد اتحاد و وحدت مردم در طول تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: مردم همواره ثابت کردند که پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند و از دستاوردهای انقلاب اسلامی و خون شهدا دفاع کرده و این پیام را به جهان صادر می‌کنند که انقلابی که پشتوانه مردمی دارد هیچ‌گاه دچار اضمحلال نمی‌شود بلکه همیشه مستمر است.

جمالی‌پور تصریح کرد: ممکن است اشکالاتی در مدیریت وجود داشته باشد و یا به دلیل توطئه‌های دشمن تهدیدهای اقتصادی و معیشتی برای کشور و مردم پیش بیاید و یا به دلیل قدرت‌طلبی برخی گروه‌های داخلی اتفاقاتی بیفتد که ذائقه مردم تلخ شود اما مردم همواره پای آرمان‌های خود هستند چراکه سال‌ها برای آن زحمت کشیده‌اند.

این مسئول با تأکید بر اینکه ندای مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هر سال انسجام و وحدت است چرا که پیام انقلاب اسلامی وحدت و انسجام برای حفظ ایران و دفاع از ارزش‌های دین و خون شهدا است، گفت: حضور مردم قزوین در راهپیمایی امروز بسیار پررنگ بود چرا که ۲۲ بهمن نماد وحدت ملی است از این رو فرقی نمی‌کند که جزء کدام جناح و دسته باشیم از اصولگرا گرفته و اصلاح‌طلب و تمام جریانات مردمی و کسانی که عاشق ایران هستند در راهپیمایی حضور پررنگی دارند.

استاندار قزوین با اشاره به ویژگی‌های راهپیمایی امسال خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال با اربعین شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی هم‌زمان شده بود مردم آمده بودند تا هم از انقلاب دفاع کنند و هم مشت محکمی بر دهان آن‌هایی که سردار رشید اسلام را به شهادت رساندند بزند، مردم امروز اعلام کردند که حتماً از خون سردار سلیمانی صیانت خواهند کرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:22بهمن1398،کد خبر: 98112216538،www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
0
ممکن است اشکالاتی در مدیریت وجود داشته باشد و یا به دلیل توطئه‌های دشمن تهدیدهای اقتصادی و معیشتی برای کشور و مردم پیش بیاید ولی به قول معروف که میگن برادر اگر گوشت برادر رو بخوره استخوانش رو نگه میداره بیگنانگان توهم برداشته اند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین