پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۹۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴
یکی از کاندیداها که پیش از این نیز شایعاتی درباره فساد مالی‌اش وجود داشته در جدیدترین پرونده‌اش سراغ یک مجری و یک خواننده مطرح رفته و خانه‌ای را به آنها فروخته که اصلا وجود خارجی ندارد.
شعارسال: یکی از کاندیداها که پیش از این نیز شایعاتی درباره فساد مالی‌اش وجود داشته در جدیدترین پرونده‌اش سراغ یک مجری و یک خواننده مطرح رفته و خانه‌ای را به آنها فروخته که اصلا وجود خارجی ندارد.
 
 از چند روز پیش لیست کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال اعلام و مشخص شد محمد‌مهدی نبی، حبیب کاشانی، حسین‌علی قریب، رضا جلالی، محمدرضا کلایی، امیر‌مسعود هراتیان، حیدر بهاروند، عباس صوفی و هدایت‌الله ممبینی سودای ریاست فدراسیون فوتبال را دارند. هرچند پیش‌تر محمد دادکان در ادعایی جالب عنوان کرد به هیات‌ها اعلام شده به یک شخص خاص رای بدهند، اما تجربه نشان داده برخی از دیگر نفرات هم در انتخاباتی که احتمال انتخاب‌شان وجود نداشته باشد، وارد نمی‌شوند و به‌نظر می‌رسد اوضاع پیچیده‌تر از این حرف‌هاست.
 
هرچند شایعاتی درباره غیرقانونی بودن حضور هدایت‌الله ممبینی (با توجه به اینکه او در چیدمان داوری نقش اصلی دارد و از هیات‌های فوتبال رای می‌خواهد) و بهاروند (به‌علت بازنشسته بودن) مطرح شده اما شنیده‌ایم یکی دیگر از کاندیداها نیز با یک مشکل دادگاهی بزرگ روبه‌رو است و به‌نظر می‌رسد در آستانه انتخابات مجبور به کناره‌گیری شود.
 
 رد پای آقای کاندیدا در یک تخلف بزرگ
 
در این‌ باره اطلاعات جالبی به «فرهیختگان» رسیده که نشان می‌دهد یکی از کاندیداها که پیش از این نیز شایعاتی درباره فساد مالی‌اش وجود داشته در جدیدترین پرونده‌اش سراغ یک مجری و یک خواننده مطرح رفته و خانه‌ای را به آنها فروخته که اصلا وجود خارجی ندارد. ظاهرا این فرد که برای پیروزی در انتخابات کم‌شانس هم نیست، به مجری و خواننده مذکور پیشنهاد داده ساختمانی را از یکی از دوستانش بخرند و یک جلسه هم با حضور خودش و دوست کاندیدای فدراسیون فوتبال برگزار شده است.
 
در همان جلسه خواننده و مجری معروف از نامزد ریاست فدراسیون خواسته بودند که طبقه ششم برج 10 طبقه را به آنها بفروشد، اما آن فرد اعلام کرده که بهتر است طبقه هشتم را بخرند.توافق‌ها حاصل و پول‌ها پرداخت شد اما درنهایت یک ساختمان پنج طبقه ساخته شد و مجری و خواننده سرشناس نیز از فردی که منصوب به کاندیدای فدراسیون فوتبال است، شکایت کردند. درنهایت حکم هفت‌ساله محکومیت برای فرد کلاهبردار صادر شد و با وجود پادرمیانی‌ها، کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال نیز پاسخگوی مجری و خواننده معروف نشد غافل از اینکه این ماجرا دامن او را نیز گرفته است.
 
 کاندیدای معروف کناره‌گیری می‌کند؟
 
نکته جالب‌تر اینجاست که رد پای این فرد نیز در تخلفات ساختمان مذکور دیده می‌شود و ماجرا وقتی عجیب‌تر شده که بدانید این ساختمان 10 طبقه به بیش از صد نفر فروخته شده که به‌طور طبیعی خیلی‌هایشان نتوانسته‌اند خانه خود را تحویل بگیرند. همین موضوع باعث شده افراد بسیاری از فرد کلاهبردار شکایت کنند و به‌علت اینکه کاندیدای مذکور، معرف بسیاری از این مالباختگان بوده از او هم شکایت شده و هیچ بعید نیست که همین مساله برای او نیز حکم محکومیت به‌دنبال داشته باشد و مجبور شود در روزهای آینده، از حضور در انتخابات کناره‌گیری کند.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از روزنامه فرهیختگان ،تاریخ انتشار:  24  بهمن    1398،کدخبر:    37374،www.farhikhtegandaily.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
0
0
این سری کاندیداها این یکی از اون یکی بدتر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین