پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۰۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴
این روزها عده‌ای از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی استان اردبیل بشدت مشغول دادن ناهار و شام و توزیع اقلام از قبیل گوشت، مرغ، برنج، ماکارونی، آجیل، رب گوجه‌فرنگی و... بین مردم برخی روستاها و مناطق محروم شهرها و دادن هدایا و سکه به برخی افراد بانفوذ و بعضی اعضای اصناف مختلف و شرکت‌های تعاونی هستند.» نماینده پیشین مجلس در مشکین شهر با اشاره به تبلیغات زود هنگام برحی افراد گفت: نمی‌دانم برخی این رأی حرام را برای چه می‌خواهند.

شعارسال: نماینده پیشین مجلس در مشکین شهر با اشاره به تبلیغات زود هنگام برحی افراد گفت: نمی‌دانم برخی این رأی حرام را برای چه می‌خواهند.
 
 صبح روز چهارشنبه روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: «درحالی که هنوز زمان قانونی تبلیغات کاندیداهای مجلس فرا نرسیده، این روزها عده‌ای از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی استان اردبیل بشدت مشغول دادن ناهار و شام و توزیع اقلام از قبیل گوشت، مرغ، برنج، ماکارونی، آجیل، رب گوجه‌فرنگی و... بین مردم برخی روستاها و مناطق محروم شهرها و دادن هدایا و سکه به برخی افراد بانفوذ و بعضی اعضای اصناف مختلف و شرکت‌های تعاونی هستند.»
 
«یونس اسدی»، نماینده پیشین مجلس در مشکین شهر، در واکنش به انتشار این خبر و تبلیغات زود هنگام برخی کاندیداها به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: متاسفانه همیشه به این صورت بوده است، من هم این خبر را شنیدم و نمی‌دانم برخی این رأی حرام را برای چه می‌خواهند؟!
 
این نماینده سابق مجلس با بیان اینکه «در این رابطه نام فرد خاصی را نشنیدم» تصریح کرد: این گونه حرکت‌ها حتی در زمان مقرر تبلیغات قانونی انتخابات که از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام می‌شود، درست نیست.
 
اسدی اظهار کرد: افرادی که به این صورت تبلیغ می‌کنند، به فکر مردم نیستند. اگر فردی به فکر مردم باشد شعارها و برنامه‌های خود را مطرح می‌کند و مردم براساس آن، به او رأی می‌دهند، در این صورت اگر رأی آورد می‌تواند به مردم خدمت کند وگرنه، باید برود و در خانه، بنشیند.
 
او با تاکید به اینکه «افرادی که این کارها را می‌کنند به فکر مردم نیستند» تصریح کرد: افرادی که به فکر جیب خودشان هستند این قبیل اقدامات را انجام می‌دهند چراکه خادم واقعی مردم براساس برنامه‌هایی که برای آینده دارد، رأی می‌آورد.
 
اسدی با اشاره به اینکه «این گونه تبلیغات ناشی از ضعف ساختار مجلس است» ابراز کرد: پیروزی این‌گونه افراد برای مجلس آفت است. چرا که انسان‌های قوی این حرکت‌ها را انجام نمی‌دهند بلکه افراد ضعیف به این صورت تبلیغ می‌کنند. در صورت راه‌یابی این افراد، مجلس ضعیف می‌شود، در نتیجه از 290 نماینده، 130 نفر به جهت بحث مالی ردصلاحیت می‌شوند.
 
این نماینده سابق مجلس در ارزیابی میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم یادآور شد: با توجه به اینکه بحث حضور کمرنگ در پای صندوق‌های رأی مطرح است اما امیدوارم مردم در انتخابات شرکت کنند چرا که مردم در روزهای آخر، تصمیم می‌گیرند. در نهایت به نظر می‌رسد مشارکت در شهرهای کوچک بیشتر از شهرهای بزرگ خواهد بود.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  برنا  ،تاریخ انتشار:    25بهمن    1398،کدخبر:  963528،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
0
0
وقتی نظارت درستی روی هزینه های انتخابات نیست و کار حزبی هم وجود نداره همین میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین