پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۱۲۳
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴
ویدیوی زیر تصاویری از تشیع پیکر پاک سپهبد شهید قاسم سلیمانی، شهید المهندس و یاران آنها را در دو کشور نشان می دهد که میلیون ها نفر، بزرگترین بدرقه تاریخ را رقم زدند.

شعارسال:چهل روز پیش، در بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ نیروهای رژیم جنایتکار آمریکا با انجام یک حمله هوایی ناجوانمردانه به کاروانی دیپلماتیک در نزدیکی فرودگاه بغداد، سرلشکر حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس را به همراه سردار حاج «ابومهدی المهندس» معاون الحشد الشعبی و هشت نفر دیگر از اعضای سپاه پاسداران و سازمان بسیج مردمی عراق به شهادت رساندند.

تعداد بازدید : 15

«دونالد ترامپ» رییس جمهور فاسد آمریکا چند ساعت بعد، مسؤولیت این حمله بزدلانه را بر عهده گرفت و اعلام کرد: "دیشب به دستور من، ارتش آمریکا یک حمله دقیق و بدون نقص را با موفقیت انجام داد و تروریست شماره یک دنیا قاسم سلیمانی را به قتل رساند".

ویدیوی بالا تصاویری از تشییع پیکر پاک سپهبد شهید قاسم سلیمانی، شهید المهندس و یاران آنها را نشان می دهد که در شهرهای مهم دو کشور ایران و عراق برگزار شد و میلیون ها نفر، بزرگترین بدرقه تاریخ را رقم زدند و یوم الله بزرگی را آفریدند.

اینک وجدان های پاک در جهان باید قضاوت کنند: آیا این، تشییع جنازه یک تروریست است؟!

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ابنا، تاریخ انتشار:25بهمن ماه 1398، کد خبر:765527،www.fa.abna24.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین