پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۱۵۳
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴
باشگاه پرسپولیس مراتب اعتراض رسمی خود را بابت اتفاقات رخ داده در دیدار با الدحیل به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد کرد.

شعار سال: حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به سایت رسمی این باشگاه گفت: به گفته کارشناسان داوری، داور با نادیده گرفتن خطای مانژوکیچ روی نادری نقش مهمی در رسیدن حریف به گل زودهنگام داشت.کارشناسان داوری روی این اشتباه داور همچون اشتباه در اعلام ضربه ایستگاهی منجر به گل اول استقلال و سالم بودن گل دوم سرخ ها در دربی اتفاق نظر داشته اند. همچنین برخی کارشناسان تاکید داشته اند که بازیکن الدحیل دردقیقه 41 بخاطر خطای خشن روی ترابی می بایست اخراج می شد.

  وی تصریح کرد: خطای منجر به گل و 10 نفره نشدن الدحیل در نیمه اول اشتباهاتی بوده که در باخت تیم تاثیر داشته و با جمع بندی مدیرعامل باشگاه و مدیر تیم و آقای گل محمدی مراتب اعتراض به AFC اعلام‌ خواهد شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: جمع بندی اظهار نظرهای کارشناسان خبره‌نشان می دهد پرسپولیس از اشتباهات داوری در سه فصل گذشته آسیب دیده‌ است. پنج مورد اشتباه فاحش در چهار بازی فصل 2019 نقش موثری در عدم صعود تیم از  مرحله گروهی داشت. حداقل دو اشتباه موثر در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان(فصل 2018) و‌ دو اشتباه محرز داوری در نیمه نهایی فصل 2018 ( دیدار رفت با الهلال) نیز به پرسپولیس لطمات جبران ناپذیری وارد کرد. احتمال دارد باشگاه پس از جمع بندی نهایی علاوه بر  ویدیوی بازی با الدحیل و اشتباهات داوری فصل قبل ویدیوی اشتباهات سه فصل گذشته را نیز به کنفدراسیون ارسال کند تا دپارتمان داوری کنفدراسیون بررسی کرده و مطلع باشد که این باشگاه‌ به شدت از ناحیه داوری اسیب دیده و می بایست دقت‌ بیشتری شود تا جلوی تکرار این روند گرفته شود.

قدوسی عنوان کرد: بدون تردید و بی آنکه بخواهیم باخت تیم را  توجیه کنیم تاکید داریم دو اشتباه داوری در ناکامی مقابل الدحیل تاثیرگذار بود و عدم صعود سرخ ها در فصل گذشته لیگ قهرمانان ریشه در اشتباهات داوری داشت و باشگاه برای جلوگیری از تکرار این روند اعتراض صریح خود را به کمیته برگزاری مسابقات اعلام‌خواهد کرد‌. باشگاه فصل قبل هم رسما به داوری ها اعتراض کرد و  امیدواریم در ادامه رقابت ها شاهد این اشتباهات فاحش و تاثیرگذار نباشیم. همچین باید بگوییم کادر فنی با توجه به اتفاقات بازی  تذکرات لازم را درباره عدم اعتراض به داوری و تمر کز کامل روی بازی را داده و اما در عین حال یک اتفاق  دلیل نمی شود که باشگاه اعتراض رسمی خود به کنفدراسیون را ارائه نکند و هر اتفاقی در جای خود باید مورد بررسی قرار گیرد.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 24بهمن1398 ، کدخبر: 2202280: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین