پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۰۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴
با توجه به سیاست‌های ابلاغی، ظرفیت‌های دانشی و فناورانه صنعت دفاعی برای حل مشکل و رفع نیازهای ملی به کمک خودروسازان آمد و تا به امروز موفق شده است با بهره‌گیری از توان شبکه همکار در بخش خصوصی، کمک‌های شایان توجهی را ارائه کند.
شعارسال: مدیر عامل ایران خودرو از کاهش ۳۰ درصدی هزینه‌های تولید در این شرکت خبر داد.
 
*** کاهش ۳۰درصدی هزینه‌های تولید در ایران خودرو
 
به گزارش خبرگزاری صنایع، فرشاد مقیمی ‌در جریان بازدید مشاور فرماندهی معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح از طرح‌های توسعه‌ای محصولات این شرکت، اظهار داشت:
 
اجرای نهضت داخلی‌سازی، افزایش شمارگان تولید و ارتقای سطح کیفی محصولات مهمترین اولویت کاری این خودروساز است.
 
مدیر عامل ایران خودرو گفت: اکنون تولید روزانه ایران خودرو به بیش از دو هزار دستگاه رسیده و تثبیت شده است، درصد هستیم تا پایان سال این عدد را در دو هزار و ۵۰۰ دستگاه مستحکم کنیم.
 
وی تاکیدکرد: از هرگونه افزایش قیمت بازار هیچ منفعتی نصیب خودروساز نمی‌شود، در حالی که قیمت نهاده‌های تولید چند برابر شده اما قیمت کارخانه محصولات هیچ تناسبی با آن ندارد.
 
مقیمی رونمایی از سه محصول جدید در سال جاری را حاصل تفکر جهادی دانست و از تولید و رونمایی گیربکس ۶ سرعته در روزهای آینده نیز خبر داد.
 
*** تولید قطعات با فن‌آوری بالا با همکاری صنایع دفاع
 
مشاور فرماندهی معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح در این بازدید، گفت:
 
ایران‌ خودرو با همکاری جوانان متخصص صنعت دفاعی کشور توانسته تهدیدهای حاصل از تحریم‌ها را به فرصت تبدیل و با تولید قطعات با فن‌آوری بالا صرفه‌جویی ارزی خوبی را نصیب کشورمان کند.
 
حسین دهقان خاطرنشان کرد: با تشدید تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران و به تبع آن صنعت خودرویی کشور، شرکت‌های غربی از همکاری با خودروسازان سرباز زدند و تامین قطعات خاص خودرو، به‌ویژه قطعات حوزه الکترونیکی با مشکل مواجه شد.
 
  مشاور فرماندهی معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح در پایان، اظهار داشت:
 
با توجه به سیاست‌های ابلاغی، ظرفیت‌های دانشی و فناورانه صنعت دفاعی برای حل مشکل و رفع نیازهای ملی به کمک خودروسازان آمد و تا به امروز موفق شده است با بهره‌گیری از توان شبکه همکار در بخش خصوصی، کمک‌های شایان توجهی را ارائه کند.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری    صنایع ،تاریخ انتشار:   29 بهمن  1398،کدخبر: 160073   ،www.sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
0
خب قیمت خودروهارو هم معقول تر کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین