پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۳۵۶
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲
سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: دفاتر این سازمان علاوه بر روز گذشته امروز -جمعه- هم به منظور تحویل شناسنامه به متقاضیان برای حضور در انتخابات دایر هستند.

شعار سال: «سیف‌اله ابوترابی» سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با اعلام دایر بودن دفاتر این سازمان در روز جمعه دو اسفند به منظور  تحویل شناسنامه به متقاضیان حضور در انتخابات گفت: افرادی که به دلیل مستعمل شدن، مفقود شدن یا تعویض شناسنامه تا ۳۰ بهمن ماه مدارک خود را برای دریافت شناسنامه جدید به ادارات ثبت احوال ارائه کرده‌اند، می‌توانند امروز به دفاتر این سازمان مراجعه و شناسنامه خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: ادارات سازمان ثبت احوال علاوه بر دیروز امروز (جمعه) نیز دایر هستند و به افرادی که تا ۳۰ بهمن برای دریافت شناسنامه جدید اقدام کرده‌اند، شناسنامه تحویل می‌دهند. البته امروز  درخواست جدید قبول نمی‌کنیم، اما مدارک را تحویل می‌دهیم. 

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور خاطرنشان کرد: دفاتر ثبت‌احوال همانند دیروز، امروز هم از ساعت ۸ صبح تا پایان اخذ رای‌گیری برای ارائه خدمات دایر هستند. برای حضور در انتخابات نیز نیاز به کارت ملی هوشمند یا کارت شناسایی قدیم نیست و صرفا آگاهی از شماره ملی و اصل شناسنامه برای حضور در انتخابات کفایت می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ: 02 اسفند 98، کد خبر: 874523، www.ilna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین