پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۳۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
در گزارش جدید کمیسیون مشترک سازمان جهانی بهداشت، یونیسف و لنست اعلام شد: در ایران، تبلیغات محصولات غذایی در طول پخش برنامه‌های کودکان در انحصار محصولاتی است که برای بهداشت دهان و دندان کودکان مضر هستند.
شعارسال: در گزارش جدید کمیسیون مشترک سازمان جهانی بهداشت، یونیسف و لنست اعلام شد:
 
در ایران، تبلیغات محصولات غذایی در طول پخش برنامه‌های کودکان در انحصار محصولاتی است که برای بهداشت دهان و دندان کودکان مضر هستند.
 
این گزارش توسط کمیسیونی متشکل از بیش از ۴۰ متخصص بهداشت کودکان و نوجوانان از سراسر جهان تهیه شده است.
 
این انتقاد در حالی مطرح می‌شود که قانون ممنوعیت تبلیغات کالاهای آسیب‌رسان در ایران عملا رعایت نمی‌شود و حتی اخیرا رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از تبلیغات گسترده کالاهای آسیب‌رسان سلامت در صداوسیما به شدت انتقاد کرد.
 
کیانوش جهانپور گفته بود: ظاهرا فقط چهار تا روزنامه و مجله و سایت، دست و پا شکسته باید قانون را رعایت کنند، همون‌ها رو هم آزاد کنید و خیال همه را راحت کنید!
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری تحلیلی  فانا  ،تاریخ انتشار: 2  اسفند 1398،کدخبر:    25254،www.phana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
0
هر چی تبلیغ میکنن تو ایران مضره از جمله پفک و چیپس که سرآمد همشون هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین