پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۵۷۳
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳
به نقل از دکتر محمد مولایی، برادر یکی از کسانی که بر اثر کرونا در قم فوت شده مطالبی را منتشر شده که نکات مهمی در خود دارد. این پزشک گفته تا یک هفته پس از بستری، از برادرش تست کرونا گرفته نشده بوده. او در این باره گفته: با اصرار من از برادرم تست گرفتند که پس از مرگش مشخص شد نتیجه آزمایش مثبت بوده و برادرم بر اثر کرونا فوت شده است.

شعار سال:به نقل از دکتر محمد مولایی، برادر یکی از کسانی که بر اثر کرونا در قم فوت شده مطالبی را منتشر شده که نکات مهمی در خود دارد. این پزشک گفته تا یک هفته پس از بستری، از برادرش تست کرونا گرفته نشده بوده. او در این باره گفته: با اصرار من از برادرم تست گرفتند که پس از مرگش مشخص شد نتیجه آزمایش مثبت بوده و برادرم بر اثر کرونا فوت شده است.

او همچنین گفته بیمارستان کامکار قم که برادرش در آن بستری بوده ایزوله نشده بوده. بدتر اینکه به گفته دکتر مولایی ده‌ها نفر قبل از برادر او با همین علائم مرده‌اند بی‌آنکه تست کرونا از آنها گرفته شود و علت مرگ آن افراد هم چیزهای دیگری ذکر شده است. نکته بسیار مهم دیگر اینکه او گفته برادرش سفر خارجی نداشته و در سطح شهر قم به این بیماری مبتلا شده است.

این اطلاعات روشن می‌کند مثل همیشه مسئولان در برابر موضوعی قابل پیش‌بینی و پیش‌گیری غافل‌گیر شده‌اند و باید منتظر انتشار اخبار بدتری در این شرایط باشیم. با این همه آنچه در این لحظه اهمیت دارد حفظ آرامش و جدی گرفتن خطر ابتلا به این بیماری است.

نکات آموزشی برای پیش‌گیری از ابتلا به کرونا را بخوانید و حتماً این آموزش‌ها را با افراد مسن‌تر که احتمالاً به فضای مجازی دسترسی کمتری دارند در میان بگذارید. مهمترین ویژگی خطرناک کرونا این است که در روزهای ابتدایی ابتلا علائمی ندارد و این ویژگی، امکان سرایت آن به دیگران را افزایش می‌دهد بنابراین درباره این بیماری، احتیاط و پیش‌گیری بیش از هرچیز دیگری اهمیت دارد. این وظیفه ما در قبال جان خود و دیگران است.

منبع فضای مجازی

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین