پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۰۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: پیام روشن این انتخابات اعلام بی‌اعتمادی نسبت به جریان اصلاح‌طلب، دولت، مجلس منبعث از آن است.

شعار سال: حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در رابطه با پیام انتخابات دوم اسفندماه برای دولت با تشکر از ملت ایران برای حضور پای صندوق‌های رأی، اظهار داشت: مردم با حضورشان یک بار دیگر به دعوت رهبر معظم انقلاب پاسخ دادند و وظیفه شرعی و ملی خود را اجرا کردند.

وی با بیان اینکه پیام این انتخابات پیام بسیار روشنی است، عنوان کرد: پیام روشن این انتخابات اعلام بی اعتمادی نسبت به جریان اصلاح طلب، دولت، مجلس و شورای شهر منبعث از آن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجلسی شبیه به مجلس هشتم که حدود ۲۰ نفر اصلاح‌طلب و مابقی اصولگرا هستند تشکیل می‌شود و عده‌ای هم تحت عنوان مستقلین مطرح هستند که آنها هم با توجه به اینکه از شهرستان‌ها آمدند موضع خود را در مجلس نشان خواهند داد بنابراین اکثریت قاطع، اکثریت انقلابی و فعال در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب خواهد بود. بنده به همه منتخبین این دوره تبریک عرض می‌کنم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ 7 اسفند 98، کد مطلب: 1357334: www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
0
0
وای به حال این مملکت که داره عقب گرد میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین