پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۱۸۴
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱
با حکم مجید زین العابدین مدیرشبکه یک سیما، پژمان محمدی به سمت قائم مقام و شاکر واثقی به سمت مدیر طرح و برنامه شبکه یک سیما منصوب شدند.
شعارسال:  با حکم مجید زین العابدین مدیرشبکه یک سیما، پژمان محمدی به سمت قائم مقام و شاکر واثقی به سمت مدیر طرح و برنامه شبکه یک سیما منصوب شدند.
 
 به نقل از روابط عمومی شبکه یک، پژمان محمدی قائم مقام تازه شبکه یک، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت و از سال ۷۸ در حوزه های مختلف صداوسیما مشغول به خدمت بوده است. محمدی پیش از این سمت هایی چو مدیریت تولید و فنی شبکه سه و مدیریت پخش شبکه پنج  را برعهده داشته و قبل از این به عنوان  مشاور مدیر کنونی شبکه یک سیما  فعالیت می کرده است.
 
شاکر واثقی که امروز به سمت مدیر طرح و برنامه شبکه یک منصوب شد، فارغ التحصیل دکترای ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی است. از سوابق اجرایی واثقی می توان به: ریاست فرهنگسرای رسانه، معاونت مدیرکل برنامه ریزی محتوایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و مشاور رسانه ای رییس دانشگاه صداوسیما و مدیریت روابط عمومی این دانشگاه نام برد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  مهر  ،تاریخ انتشار:   6 اسفند 1398،کدخبر:    4862912 ،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین