پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۲۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰
بانک‌پاسارگاد از کلیه مشتریان خود دعوت می‌کند با بهره‌مندی از خدمات ارایه شده در سامانه‌های بانکداری‌الکترونیک، از تردد غیرضروری و مراجعه به شعبه‌های بانک خودداری کنند.

شعار سال: به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، بانکداری‌الکترونیک، ابزاری است که با ارایه انواع خدمات بانکی می‌تواند مراجعه به شعبه‌های بانک را به حداقل رسانده و نقش مهمی در افزایش ایمنی و سلامت مشتریان ایفا کند.

بر اساس این خبر، به‌منظور جلوگیری از شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا، لزوم رعایت بهداشت و پرهیز از رفت و آمد غیرضروری، مشتریان بانک‌پاسارگاد می‌توانند با استفاده از سامانه بانکداری‌مجازی، سامانه همراه‌بانک ‌پاسارگاد، سامانه پرداخت‌همراه پاسارگاد، برنامه کیپاد و خدمات ارایه شده در سایت بانک، انواع خدمات بانکی مربوط به سپرده، کارت، تسهیلات، چک، خدمات ارزی و ... را دریافت کرده و به این ترتیب تا حدامکان از مراجعه به شعبه‌ها خودداری کنند.

مشتریان می‌توانند برای اطلاع از نحوه بهره‌مندی از سامانه‌های یادشده به سایت این بانک به نشانی https://www.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 تماس حاصل کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بانک پاسارگاد، تاریخ 7 اسفند 98، کد مطلب: 975: www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Korea (Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
0
خدمات الکترونیک به جد کمک شایانی در ارتباط با شیوع بیماری مربوط به کرونا داشت. البته قدرت و ضعف خدمات الکترونیک بانک های مختلف هم بیشتر نمایان شد و بانک پاسارگاد خوشبختانه کمترین گپ را داشت. امیدوارم شاهد پیشرفت های بیشتری در این مورد باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین