پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۶۳۴۸۶
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
شهردار تهران از تدوین دو سناریو برای برنامه‌های نوروزی شهرداری تهران خبر داد.

شعار سال: پیروز حناچی در خصوص تمهیدات شهرداری تهران پیرامون برنامه‌های نوروزی گفت: اگر موضوع کرونا در تهران تا نوروز ادامه داشته باشند، استراتژی شهرداری تهران در تدوین و طراحی برنامه‌های نوروزی نیز تغییر می‌کند.

وی با بیان اینکه به مدیران مربوطه اعلام کردیم که در مورد طراحی برنامه‌های نوروزی دو سناریو تهیه کنند، گفت: به مدیران ابلاغ شده است که در طراحی برنامه‌های نوروزی سناریویی با حضور مردم و همچنین برنامه‌هایی بدون حضور مردم طراحی کنند که در صورت مهار کرونا برنامه‌ها با حضور مردم برگزار شود و در صورت ادامه داشتن شرایط فعلی برنامه‌ها بدون حضور مردم اجرایی شود.

شهردار تهران با بیان اینکه معمولا در برنامه‌های نوروزی تجمع مردم و جمع کردن آنها در محیط‌های شاد مد نظر بود، گفت: با این حال ممکن است به دلیل کرونا نتوانیم مردم را در یک محل جمع کنیم اما در نظر داریم برنامه‌های شاد متحرک همچون کارناوال که نیاز به تجمع مردمی ندارد طراحی کنیم.

وی با بیان اینکه در برنامه‌های نوروزی دعوت به تجمع مردمی نداریم اما در نقاطی نوروزخوانی، شاهنامه خوانی و ... خواهیم داشت، گفت: سعی شده است از روش‌های جدید همچون ویدئو مپینگ، نورپردازی در شهر و فضای مجازی بیشتر استفاده کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ: 10 اسفند 98، کد خبر: 98121007381، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین