پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۴۹۶
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر محمد آسایی را به عنوان رابط علمی کشور با دولت‌ها، مراکزعلمی و تحقیقاتی سازمان‌های مردم‌نهاد درگیر در زمینه مبارزه با کووید ۱۹ را منصوب کرد.

شعار سال: در متن حکم دکتر سعید نمکی خطاب به دکتر آسایی، مشاور وزیر در امور بهداشتی آمده است: "با توجه به تجربیات و دستاوردهای دیگر کشورها در زمینه مبارزه با کووید ۱۹، ضروری است دست‌اندرکاران بهداشت‌ودرمان کشورمان از این تجارب و دستاوردها به سرعت بهره‌مند شوند.

لذا به جنابعالی ماموریت داده می‌شود به عنوان رابط علمی کشور با دولت‌ها، مراکز علمی و تحقیقاتی سازمان‌های مردم‌نهاد درگیر در این بیماری و صاحب تجربه بخصوص کشور چین با واسطه سازمان جهانی بهداشت و یا مستقیماً اطلاعات مربوطه را جمع‌آوری و جهت بهره‌برداری در اختیار معاونین بهداشت، درمان، آموزش، پژوهش و کمیته علمی مربوطه قرار دهید. ارسال یک نسخه از گزارش‌های فوق به دفتر اینجانب موجب سپاسگزاری است".

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ: 10 اسفند 98، کد خبر: 98121007497، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین