پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۸۶۶
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲
با توجه به اینکه مردم غذا‌ی کنسرو شده را نسبت به غذای رستوران در اولویت قرار می‌دهند و از طرفی برخی برای احتیاط اقدام به ذخیره سازی کردند، شاهد هستیم در یک هفته اخیر فروش کنسروجات افزایش پیدا کرده است.

شعار سال: محمد میر رضوی دبیر سندیکای صنایع کنسرو ایران اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم غذا‌ی کنسرو شده را نسبت به غذای رستوران در اولویت قرار می‌دهند و از طرفی برخی برای احتیاط اقدام به ذخیره سازی کردند، شاهد هستیم در یک هفته اخیر فروش کنسروجات افزایش پیدا کرده است.

وی بیان کرد: اکنون تنها نگرانی ما در خصوص تامین مواد اولیه وارداتی به خصوص در تن ماهی است با توجه به اینکه صید داخلی ماهی تن جوابگوی نیاز داخلی نیست، مجبور به واردات هستیم، به خصوص در بهار که فصل صید داخلی تمام می‌شود بیشتر به واردات وابسته هستیم. اما چون ردیف کالایی ما تغییر کرده و باید از ارز بازار آزاد استفاده کنیم مجبور به افزایش قیمت برای سال آینده هستیم.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نوداقتصادی، تاریخ انتشار: 12اسفند1398 ، کدخبر: 2128658: www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین