پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۲۵
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی هزار واحد مسکن روستایی را همزمان و به طور نمادین در روستای قره قشلاق مهاباد افتتاح کرد.
شعارسال: مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت : امسال6 هزار واحد مسکونی در روستاهای استان مقاوم سازی می شود که با این تعداد 35 درصد کل روستاهای آذربایجان غربی بهسازی شده اند.

ایوب عزیزی افزود : 125 میلیارد ریال تسهیلات برای بهره برداری از این تعداد واحد مسکونی پرداخت شده است.

وی گفت : بنیاد مسکن حدود یک میلیون و 900 هزار واحد روستایی را در کشور بهسازی و نوسازی کرده است و امسال هم تا سقف 200 میلیون ریال تسهیلات با کارمزد پنج درصد به روستاییان پرداخت می کند.

معاون نوسازی و مقاوم سازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور هم در مراسم افتتاح این واحدهای مسکونی در مهاباد گفت : امسال 80 هزار تسهیلات 200 میلیون ريالی و 120 هزار تسهیلات 180 میلیون ريالی به روستاییان پرداخت می شود و

عزیزالله مهدیان با اشاره به اینکه تاکید شده برای رفاه روستاییان ضمانت ها به صورت زنجیره ای باشد ، افزود : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور قرار است 200 هزار واحد روستایی را تا پایان امسال مقاوم سازی کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه کیهان، صفحه 7 ، تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 شهریور1395، شماره: 21424

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین