پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۱۶۱
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱
علي احسان‌پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفته علی‌رغم اطلاع‌رسانی‌های گسترده در چند روز اخیر، متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۰ مورد مسمومیت جدید با مشروبات الکی تقلبی به مراکز درمانی استان مراجعه کرده‌اند که ۹۵ درصد این موارد در اهواز بوده است
شعارسال: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: متاسفانه تا صبح امروز ۳۶ نفر به دليل مصرف مشروبات تقلبی الکلی در خوزستان قرباني شده‌اند که ۲ مورد از این تعداد مربوط به رامهرمز است
 
 علي احسان‌پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفته علی‌رغم اطلاع‌رسانی‌های گسترده در چند روز اخیر، متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۰ مورد مسمومیت جدید با مشروبات الکی تقلبی به مراکز درمانی استان مراجعه کرده‌اند که ۹۵ درصد این موارد در اهواز بوده است
 
متاسفانه تا صبح امروز ۳۶ نفر به دليل مصرف مشروبات تقلبی الکلی در خوزستان قرباني شده‌اند که ۲ مورد از این تعداد مربوط به رامهرمز است.
 
به‌صورت موردی سایر مراجعات در شهرستان‌های ماهشهر، رامهرمز، ایذه، مسجدسلیمان و کارون پذیرش شده‌اند.
 
افراد با تاخیر قابل ملاحظه به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند که اقدامات درمانی برای آنان موثر نیست.
 
روسیه ۵۰ هزار تست تشخیص کرونا به ایران اهدا کرد
 
سفیر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: دولت روسیه امروز سه‌شنبه ۵۰ هزار کیت ویژه آزمایش تشخیص ویروس کرونا به نماینده سفارت ایران اهدا کرد.
 
تجهیزات ارایه شده بدون فوت وقت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن راهی ایران خواهد شد تا در اختیار نیروهایی که در خط مقدم مقابله با این ویروس قرار دارند، برسد.
 
جلالی ضمن اعلام مراتب تقدیر خود و دولت ایران از مواضع رییس جمهور روسیه در زمینه همکاری با ایران در مقابله با ویروس کرونا ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک دوکشور  شاهد همکاری‌های بیشتر در زمینه مقابله با این تهدید بین المللی باشند.
 

 
 ضرورت راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در یزد
 
محمد علی طالبی استاندار یزد گفت، ظرفیت تخت‌های بیمارستان‌های پیش‌بینی‌شده برای بستری مبتلایان به ویروس کرونا در این استان در حال تکمیل است.
 
به گفته او در این شرایط استفاده از ظرفیت بیمارستان‌های صحرایی و سایر اماکن ضروری است.
 
طالبی با انتقاد از "کم توجهی" شهروندان به خطرات ویروس کرونا گفت: «در خانه ماندن به عنوان بهترین راه پیش‌گیری از این بیماری است.»
 
استاندار یزد همچنین گفت، امکان مسدود کردن راه‌های ورودی به این استان وجود ندارد، اما "تیم‌های غربال‌گری و مراقبتی" در ورودی‌های شهرهای مستقر شده‌اند.
 

 بانک‌ها زیر بار تعویق بازپرداخت تسهیلات نمی‌روند!
 
مسعود بنابیان رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تبریز گفته: تا این لحظه هیچ کدام از بانک‌ها زیر بار تعویق بازپرداخت تسهیلات نمی‌روند و در پاسخ به ارباب رجوع‌های خود، وصول نشدن بخشنامه در این زمینه را دست آویز قرار داده و اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند در حالی که دولت چندین روز است سر این موضوع در حال دادن مانور خبری است.
دولت برای کمک به مردم در این زمینه به وعده و وعید‌ها بسنده نکند بلکه گفته‌هایش را به عمل برساند و بعد در بوق و کرنای خبری خود قرار دهد.
 

 
مرحله دوم انتخابات مجلس ؛ ۲۹ فروردین احتمالا به شهریور ۹۹ موکول می‌شود
 
ربیعی سخنگوی دولت گفته اگر تا روز 29 فروردین شرایط کرونا در کشور به همین وضع باشد، با هماهنگی شورای نگهبان تاریخ برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه های مشمول به تاریخ دیگری موکول خواهد شد. مثلا احتمال دارد به شهریور موکول شود.
 

 
 کسبه مستاجر اماکن ورزشی از پرداخت اجاره بها تا پایان سال جاری از  معاف شدند
 
سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در نامه ای به مدیران کل استان های سراسر کشور دستور داد: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی تمامی اماکن ورزشی تا پایان سال ترتیبی اتخاذ شود تا اجاره بها تا پایان سال جاری از مستاجرین اخذ نشود.
 


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری اسکان نیوز   ،تاریخ انتشار:   20 اسفند 1398،کدخبر: 26188    ،www.eskannews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین