پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۵۴۸
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
شیوع کرونا در کشور خیلی ها را خانه نشین کرده و حالا بسیاری از اموری که تا پیش از این از طریق مراجعه حضوری رفع میشد به صورت مجازی انجام می گیرد. در همین راستا همراه اول اعلام کرده که در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود و پاسخگویی به نیاز مشترکان تمامی خطوط دائمی که به دلیل عدم پرداخت صورتحساب بهمن قطع شده بودند را وصل می کند.
شعارسال: شیوع کرونا در کشور خیلی ها را خانه نشین کرده و حالا بسیاری از اموری که تا پیش از این از طریق مراجعه حضوری رفع میشد به صورت مجازی انجام می گیرد. در همین راستا همراه اول اعلام کرده که در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود و پاسخگویی به نیاز مشترکان تمامی خطوط دائمی که به دلیل عدم پرداخت صورتحساب بهمن قطع شده بودند را وصل می کند.
 
همچنین در راستای حمایت از بهورزانی که در خطوط اول مقابله با کرونا هستند، هزینه تماس های تلفنی ۶۰ هزار بهورز وزارت بهداشت نیز رایگان اعلام شد.
 
بیانیه این شرکت به شرکت زیر است:
 
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول در راستای مسئولیت اجتماعی و با توجه به نیاز مشترکان به ارتباط در این روزهای حساس به دلیل شیوع ویروس کرنا، تمامی خطوط دائمی که به دلیل عدم پرداخت صورتحساب پایان دوره بهمن ماه قطع یکطرفه شده بودند را وصل کرد تا این دسته از مشترکان نیز بدون دغدغه، از ارتباط در شبکه پایدار همراه اول بهره مند شوند. همراه اول پیش از این نیز با اختصاص ٣٠ میلیارد ریال به ساخت و تجهیز یک بیمارستان سیار و افزایش ٢٠ درصدی ظرفیت شبکه جهت تأمین نیاز مشترکان برای دورکاری و آموزش از راه دور در این راستا اقدام کرده بود.
 
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با آغاز طرح بسیج ملی مدیریت مبارزه با بیماری کرونا، اپراتور اول در راستای مسؤولیت اجتماعی، تماس ۶۰ هزار مراقب سلامت و بهورز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سطح کشور را به منظور آموزش، پیشگیری و مراقبت از خانوارهای ایرانی رایگان کرد.
 
بر اساس این اطلاعیه، به منظور ایجاد امکان دورکاری بهورزان از یک سو و نیز اعتمادسازی و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از سوی دیگر، راهکار نوینی ارائه شده است تا مراقبین سلامت و بهورزان وزارت بهداشت بتوانند با استفاده از سیمکارت همراه اول خود، بدون آشکار شدن شماره هایشان، با خانوارهای هدف به صورت رایگان تماس بگیرند.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری دیجیاتو    ،تاریخ انتشار:   22 اسفند 1398،کدخبر:   ،www.digiato.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین